سعید لواسانی

امام جمعه لواسانات با انتشار توییتی نسبت به شکستن درب حرم حضرت معصومه (س) واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، اماکن عمومی که باعث تجمع افراد می‌شد تعطیل شدند؛ از جمله این اماکن حرم امامان معصوم و امام‌زادگان (ع) بود که در روزهای اخیر برای سلامت مردم اقدام به تعطیلی آن‌ها شده است.

با تعطیلی حرم حضرت معصومه (س) برخی از متعصبان افراطی، نسبت به این کار معترض شده و با تجمع در اطراف حرم، اقدام به شکستن درب آستان حضرت فاطمه معصومه (س) و ورود به آن شدند.

پس از این اتفاقات، سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات با انتشار توییتی واکنش نشان داد؛ لواسانی برای تعطیلی حرم امامان معصوم (ع) و بسته شدن درب حرم حضرت معصومه (س) ابراز ناراحتی کرد.

او در این توییت خشم خود را نسبت به شکستن درب حرم حضرت معصومه (س) در قم ابراز کرده و این افراد را بی عقل، بی دین و بی حیا دانست.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط امام جمعه لواسانات را مشاهده می‌کنید:

" دلم گرفته از خلوت شدن حرم‌های اهل بیت علیهم السلام. دلم گرفته از اینکه نمی‌توانم به حرم بروم و کمی با حضرات معصوم و معصومه خلوت کنم. همچنین خشمگین هستم از کسانی که در حرم حضرت معصومه سلام الله علی‌ها را شکستن. آن‌ها نه عقل دارند و نه دین و نه حیاء. "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    63 19
    مرگ بر انگلیس فقط همین
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
      10 0
      تو که منفی دادی کجات سوخته؟؟؟؟؟؟؟ بیشرف نفهم انگلیس چیزی برای این مردم نگذاشته از ترکمانچای گرفته تا واقعه حمله به عراق و تجهیز داعش. دیگه یقین دارم اینی که تو پیامها می گفتن آلبانیایی واقعا وجود داره.
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    10 0
    مخ شون رو آمریکا اجاره کرده.
  • احمد IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    14 0
    ابلهان سبک مغز یا حیدر می گویند ودرب حرم حضرت معصومه سلام الله علیها را که برای شیعه به مثابه حرم حضرت زهرا سلام الله علیهاست می شکنند محبتتان را باورکنیم ؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس