کد خبر 1052357
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
حذف برخی قطارهای نوروز/پرداخت 80 میلیارد تومان پول نقد به مسافران بابت کنسلی بلیت ‌

مدیرعامل شرکت‌های ریلی سفیر گفت: از ساعت ۱۰ صبح امروز امکان استرداد بلیط از طریق شماره ۱۵۳۹ فراهم شد.

به گزارش مشرق، محمد خان‌احمدی با اشاره به امکان استرداد بلیط قطارهای مسافری از طریق تماس با شماره ۱۵۳۹ اظهار داشت: از ساعت ۱۰ صبح امروز این امکان برای مسافران حمل‌ونقل ریلی فراهم شد تا بدین ترتیب کمتر در سطح شهر تردد صورت گیرد.

وی ادامه داد: مسافران شرکت‌های ریلی رجا و مجموعه سفیر می‌توانند از این طریق نسبت به استرداد بلیط خود اقدام کرده و پس از ۴۸ ساعت پول خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل شرکت‌های ریلی سفیر ادامه داد: شرکت‌هایی که در زیرمجموعه شرکت سفیر قرار دارند شامل شرکت‌های ریلی نورالرضا اصفهان، راه‌آهن شرقی بنیاد، مهتاب سیر جم، ریل‌سیر کوثر، ریل ترابر صبا، پارس لارین، جوپار و شرکت ریلی رعد تبریز است.

خان‌احمدی اضافه کرد: مسافران در استان‌ها و شهرهای دیگر هم می‌توانند از طریق شماره ۱۵۹۳ نسبت به استرداد بلیط خود اقدام کنند.

وی با اشاره به کاهش تقاضای سفر اظهار داشت: تعدادی از قطارهای نوروزی به دلیل کاهش سفر حذف شده است و ما نیز به مردم توصیه می‌کنیم به تأکیدات ستاد مبارزه با کرونا توجه کنند. 

مدیرعامل شرکت‌های ریلی سفیر اضافه کرد: در این مدت شرکت‌های مجموعه سفیر بابت استرداد بلیط حدود ۴۰ میلیارد تومان وجه نقد به مردم برگردانده‌اند. 

خان‌احمدی یادآور شد: ضرورت دارد مسافران هنگام استرداد بلیط اطلاعاتی نظیر شماره سریال بلیط‌های صادره، شماره کارت بانکی یکی از افرادی که بلیط به نام آنها است و شماره تلفن همراهی که هنگام خرید بلیط صرف کرده‌اند را داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس