کد خبر 1051925
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
مانه

روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید رئال مادرید در تماس با سادیو مانه ستاره لیورپول به او اطلاع داده که در فصل تابستان خواهان انتقال او به برنابئو است.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی میرر اعلام کرد باشگاه رئال مادرید، سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول را به عنوان هدف اول خود در نقل و انتقالات تابستانی در نظر گرفته و در تماس با مانه این موضوع را به اطلاع او رسانده است.

بیشتر بخوانید:

پایان ناکامی لیورپول با یک برد سخت

مانه در فصل جاری یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های تیم یورگن کلوپ بوده و سال گذشته هم در قهرمانی قرمزها در لیگ قهرمانان نقش قابل توجهی بازی کرد. درخشش مانه در این دو فصل باعث شده زین‌الدین زیدان، شیفته این مهاجم سنگالی شود.

زیزو خواهان انتقال مانه به برنابئو است و باشگاه رئال مادرید به ادعای میرر، در تماس با نمایندگان مانه به آنها اطلاع داده که رئال در فصل تابستان برای جذب او تلاش خواهد کرد.

رئال مادرید اطمینان دارد که ابراز تمایلش برای جذب مانه، ستاره سنگالی را برای ترک آنفیلد و انتقال به این باشگاه وسوسه خواهد کرد. مانه در حال حاضر تا سه سال دیگر با لیورپول قرارداد دارد و برای اینکه لیورپولی‌ها حتی بتوانند به واگذاری او فکر کنند، رئال مادرید باید پیشنهادی نجومی به آنفیلد ارسال کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس