ندی شاکر جودت عضو پارلمان عراق

نماینده پارلمان عراق تاکید کرد که دیگر زمان آن فرا رسیده نخست وزیری توانمندکه بتواند مقابل تحقیرهای آمریکا بایستد، انتخاب شود.

به گزارش مشرق، «ندی شاکر جودت» عضو پارلمان عراق، امروز (شنبه - ۱۴ مارس)، حمله آمریکا به اهداف نظامی و غیرنظامی عراق را نقض و اهانت به حاکمیت ملی کشورش دانست و تاکید کرد که زمان آن رسیده تا گروه‌های سیاسی کشور، نخست‌وزیری توانمند برای متوقف کردن این تحقیرهای آمریکا انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

پایگاه التاجی در عراق دوباره هدف حمله قرار گرفت

عملیات ایذایی آمریکا برای‌کودتا در عراق

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «المعلومه» تصریح کرد: بدترین مرحله‌ای که عراق تجربه کرده، دوره نخست‌وزیری «عادل عبدالمهدی» است که طی آن حاکمیت عراق به صراحت نقض شده است بدون اینکه موضعی قاطع در قبال این اهانت و تحقیر صورت گرفته به ویژه در تجاوز اخیر به اهداف نظامی و مدنی کشور و حمله به فرودگاه بین‌المللی بغداد اتخاذ شود. 

جودت گفت: ما نمی‌دانیم که این تحقیرها و نقض‌های حاکمیتی عراق تا کجا ادامه خواهد داشت.  عراق و پروسه سیاسی آن  در مهمترین مرحله خود قرار گرفته است و از نظر امنیتی و اقتصادی در دشوارترین مرحله است.لذا گروه‌های سیاسی باید به این خطر موجود علیه جامعه آگاه باشند.

وی توضیح داد: دیگر زمان آن فرا رسیده که بر روی انتخاب شخصیتی توانمند که در مقابله با چالش آمریکا و چالش اقتصادی بایستد و راهکاری برای نجات ملت عراق از بحران‌های چندشاخه در تمامی عرصه‌ها بیابد، توافق شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس