کنث مکنزی

فرمانده تروریست‌های سنتکام بعداز ظهر جمعه در کنفرانس خبری مدعی شد که حملات بامداد روز جمعه نابودی توانایی تسلیحاتی گردان‌های حزب‌الله عراق بود.

به گزارش مشرق، «کنت مکنزی» فرمانده تروریست‌های سنتکام روز جمعه گفت هدف حمله بامداد روز جمعه جنگنده‌های آمریکایی نابودی تمامی توانایی تسلیحاتی گردان‌های حزب‌الله عراق بود.

وی که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، افزود: «جنگنده‌های آمریکایی پس از حملاتی که انجام داد سالم به پایگاه‌های خود بازگشتند و ایران و نیروهای وابسته به این کشور را درباره هرگونه تهدید نیروها و همپیمانانمان برحذر می‌داریم.»

بیشتر بخوانید:

عراق سفرای آمریکا و انگلیس در بغداد را احضار کرد

مکنزی در ادامه گفت: «اراده کافی برای پاسخ به هرگونه حملاتی که ما را هدف قرار می‌دهند وجود دارد و گردان‌های حزب‌الله با ایران در ارتباط بوده و به آنها اجازه نمی‌دهیم تا ما را هدف قرار دهند.

وی درباره برخی گمانه زنی‌ها درباره هدف قرار گرفتن یک فرمانده ایرانی در حملات بامداد روز جمعه جنگنده‌های آمریکایی گفت که هیچگونه اطلاعی در این باره ندارد.

مکنزی در ادامه مدعی شد که آمریکا دلایلی دارد که نشان می‌دهد گردان‌های حزب‌الله اقدام به شلیک موشک به پایگاه التاجی کردند که طی آن سه نفر از نیروهای ائتلاف به فرماندهی آمریکا کشته شدند.

فرمانده تروریست‌های سنتکام گفت که این فرماندهی ارتباط مستحکمی با مقامات و سازمان‌های اطلاعاتی عراق دارد و اقدامات آمریکا در این کشور ماهیت دفاعی دارد.

وی ادامه داد: «در حملات انجام شده 5 منطقه در عراق را با جنگنده هدف قرار دادیم و حق دفاع علیه هرگونه هدفی که نیروهایمان در عراق را هدف قرار می‌دهند، داریم.»

مکنزی در این کنفرانس خبری گفت: «پس از سلیمانی، گروه‌های مسلح تلاش دارند تا شیوه‌ای برای اتخاذ تصمیم‌های خود ایجاد کنند و ایرانی‌ها در حال حاضر از چالش برای ایجاد جایگزین برای سلیمانی رنج می‌برند.»

وی گفت که پس از انجام رایزنی‌ها با مقامات عراقی، همچنان به حضور خود در این کشور ادامه خواهیم داد و در سطوح مختلف با عراقی‌ها هماهنگی انجام می‌دهیم.

فرمانده تروریست‌ها سنتکام مدعی شد که مقامات عراقی اهمیت و فایده‌های حضور نیروهای آمریکایی در این کشور را درک می‌کنند و حمله انجام شده پیام واضحی داشت که هرگز هرگونه حمله علیه خود را قبول نخواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
    2 1
    اولین اولویت نخست وزیر بعدی عراق قبل از اجرای قانون بیرون کردن امریکا تغییر فرماندهان ارتش عراق و تعیین سرهنگی وفادار به حشد الشعبی در راس ان باید باشد بعد تغییرات در مدیران سازمان اطلاعات عراق است
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
    0 0
    وقت ان رسیده نیروهای مجاهد عراقی ازخجالت نیروهای تروریستی امریکایی دربیایند وبا اردنگی نیروهای اشغالگر امریکایی راازکشورشان بیرون کند مرگبر امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس