کد خبر 1050580
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
محموله بهداشتی و دارویی

سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خوزستان توانستند پنج محموله اقلام بهداشتی و دارویی آماده قاچاق از کشور را کشف و ضبط کنند.

به گزارش مشرق، مدیر کل اطلاعات خوزستان گفت : سربازان گمنام امام زمان توانستند ضمن اشرف و رصد یک محموله حاوی ۶۳ هزار تن کارتن مشتمل بر ۶۳۰ هزار ماسک بهداشتی را کشف کنند.


وی افزود : این محموله که قرار بود از استان قم و از طریق مرز چذابه به یکی از کشورهای منطقه قاچاق گردد با تلاش نیروهای اداره کل اطلاعات کشف و به شهر مقدس قم عودت دادند.

بیشتر بخوانید:

کشف انبار بزرگ احتکار شرکت‌های دارویی


مدیر کل اطلاعات خوزستان بیان کرد : سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز در اقدامی دیگر توانستند ضمن شناسایی ۱۰ هزار ماسک غیر استاندارد مانع از ورود آنها به بازار مصرف شوند.


وی همچنین از کشف ۱۰ هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده و دهها هزار جفت دستکش احتکار شده خبر داد و اظهارداشت : این اقلام بهداشتی پس از طی مراحل قانونی در چرخه مصرف عمومی و مراکز درمانی قرار گرفت.


مدیر کل اطلاعات خوزستان بر برخورد قاطع با عناصر مخل در چرخه تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و دارویی تاکید و گفت : تاکنون هفت نفر در دو قالب باند قاچاق دارو به خارج از کشور بازداشت و پنج محموله آماده قاچاق از کشور کشف و ضبط گردید.


وی افزود : همچنین سربازان گمنام امام زمان در راستای تامین امنیت غذایی مردم موفق شدند ۹۲ محموله کامیون مشتمل بر ۲ هزار و ۲۰۸ تن برنج اعلای قاچاق را شناسایی و کشف کنند.


مدیر کل اطلاعات خوزستان تاکید کرد : اداره کل اطلاعات استان در حمایت از امنیت زیستی ملت شریف ایران و بنا بر وظیفه ذاتی خود و در کنار سایر اعضای جامعه اطلاعاتی استان روند تهیه ، تولید و توزیع اقلام بهداشتی و دارویی مورد نیاز مردم را رصد و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد پیشگیرانه و قانونی ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی اعمال می نماید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 1
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس