در شورای‌عالی امنیت ملی تصویب شد که تمام بخش‌ها از تصمیم «ستاد ملی مقابله با کرونا» تبعیت کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که ستاد ملی مقابله با کرونا باید از قدرت کافی برخوردار باشد،گفت: بر همین اساس در شورای عالی امنیت ملی تصویب شد که تمام بخش‌ها از تصمیم این ستاد ملی تبعیت کنند.

 به گزارش مشرق، علی لاریجانی در جلسه‌ای که امروز (دوشنبه) با حضور وزیر بهداشت و جمعی از نمایندگان مجلس به منظور بررسی آخرین تحولات و اقدامات انجام شده در مقابله با بیماری کرونا در صحن مجلس برگزار شد، گفت: مسئله کرونا در کشور ما ابعاد گسترده‌ای پیدا کرد و به رغم آن که تمهیداتی در مقابله با شیوع آن صورت گرفته بود، ولی متاسفانه از یکی دو استان فراتر رفت.

بیشتر بخوانید:


وی افزود: البته ریشه‌های موضوع و اینکه این بیماری چگونه به بخش‌های مختلف تسری یافته است، از سوی وزیر بهداشت شناسایی شد، لذا تدابیری اندیشیدند و ستاد اصلی این کار در وزارت بهداشت نیز مسئولیت مدیریت این موضوع را به عهده گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که ستاد ملی مقابله با کرونا باید از قدرت کافی برخوردار باشد، اظهار داشت: بر همین اساس در شورای عالی امنیت ملی تصویب شد که تمام بخش‌ها از تصمیم این ستاد ملی تبعیت کنند.

لاریجانی با بیان اینکه اقدامات گسترده‌ای در مقابله با شیوع این بیماری انجام شد، گفت: بیش از ۱۰۰ کشور درگیر موضوع ویروس کرونا شده اند که هم تبعات بهداشتی و هم مسائل اقتصادی دارد و تمام تلاش بر این است که ستاد ملی مقابله با کرونا توفیق پیدا کند.

وی تاکید کرد: روز گذشته مجدداً در شورای عالی امنیت ملی گزارشی مبنی بر این ارائه شد که دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف چه کمک‌هایی باید داشته باشند تا مردم کمتر متضرر شوند و مصوباتی نیز در این خصوص نحوه همکاری دستگاه‌ها با ستاد مبارزه با کرونا به تصویب رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره عدم برگزاری جلسات صحن علنی مجلس در این روزها، گفت: به دلیل مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، نتوانستیم جلسات مجلس را تشکیل دهیم.

لاریجانی افزود: جلسه امروز با این هدف تشکیل شد که نمایندگان متخصص در حوزه بهداشت و درمان و سایر نمایندگانی که از شهرهای مختلف اطلاعات میدانی دارند، در رایزنی با این ستاد قرار گیرند و تصمیماتی اتخاذ شود.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    0 0
    اوضاع چقدر وخیمه
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    0 0
    سایت فرارو در حال تشویش اذهان عمومی، اطلاعات دروغ و درج کامنتهای اهانت آمیز به اسلام و مراجع تقلید به بهانه عدم قرنطینه شدن قم است. هدف آنها راه انداختن آشوب سراسری است.
  • کارشناس US ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    0 0
    چه زود کمی صبر کنین مردم مقاوم میشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس