کد خبر 1048762
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
مجلس عرضه شمش طلا را از پرداخت مالیات معاف کرد

بهای طلا به دنبال نگرانی‌ها در پی شیوع ویروس کرونا شاهد افزایش جدیدی بود اما افزایش شاخص بازار سهام سود این فلز گرانبها را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش مشرق،  بهای طلا امروز -‌پنج‌شنبه- به دنبال افزایش تقاضا به عنوان یک سرمایه امن در پی شیوع ویروس «کرونا» شاهد افزایش جدیدی بود اما افزایش در بازارهای سهام باعث کاهش سود این فلز گرانبها شد.

بهای طلا در معاملات امروز با دو دهم درصد افزایش به هزار و ۶۳۸ دلار و ۷۰ سنت در هر اونس رسید. اما معاملات آتی طلا در آمریکا با ۲ دهم درصدکاهش به هزار و ۶۳۹ دلار و ۵۰ سنت در هر اونس رسید.

«مایکل مک کارثی»، تحلیلگر ارشد بازار در مؤسسه «سی. ان. سی. مارکتز» گفت: «هنگامی‌که شاهد حمایت طلا و دلار همزمان هستیم، این نشانه تمایل سرمایه گذاران به دارایی‌های ایمن است.»

از سوی دیگر نرخ دلار نسبت به سقوط چند روز گذشته همزمان با داده‌های شغلی قوی آمریکا بهبود یافت.

سهام بازار آسیا امروز با افزایش سود بازار آمریکا به دنبال پیروزی «جو بایدن»، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در کمپین انتخاباتی حزب دموکرات افزایش یافت.

مک کارثی گفت که اگر موج افزایش سهام تا سه یا چهار روز آینده ادامه یابد، به عنوان چراغ سبزی برای بازار در پی شیوع ویروس کرونا بوده و شاهد فشار بر بهای طلا خواهیم بود که این خود، نوسان شدیدی را به دنبال خواهد داشت

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
    2 1
    طلا هم کرونا گرفته تب کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس