این روزها اگر از اکثر بچه های دبیرستانی و کنکوری بپرسید که می خواهید چه رشته ای قبول شوید و در آینده چه شغلی داشته باشید؛ اکثر آن ها به پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی اشاره می کنند. دکتر فائزه شهبازی نیز یکی از همین داروسازها است؛ اما با یک تفاوت! دکتر داروساز کارافرین که به کمک اپلیکیشن مینت، وارد صنعت دیجیتال هلث یا همان حوزه سلامت آنلاین شده است و راه جدیدی را برای کمک به سلامت زنان ایرانی انتخاب نموده است.

اما اپلیکیشن مینت، چه خدماتی ارائه می دهد؟

اپلیکیشن مینت، یکی از پریود ترکرهای ایرانی است که در حوزه تخصصی سلامت زنان کار می کند. این اپلیکیشن با دریافت کردن اطلاعات جزئی از سیکل قاعدگی بانوان مانند تاریخ آخرین پریود، طول سیکل قاعدگی و طول دوره خونریزی، سیکل قاعدگی آن ها را شبیه سازی می کند و با کمک این سیکل شبیه سازی شده، می توان زمان قاعدگی و تخمک گذاری های هر خانمی را در هر سیکلی مشخص کرد و همچنین تاریخچه سیکل های قبلی را نیز دریافت کرد. تا قبل از این اپلیکیشن های خارجی با زبان انگلیسی و تاریخ میلادی در بازار وجود داشتند که باعث سردرگمی اکثر بانوان میشد. اما اپلیکیشن مینت با زبان فارسی و تقویم شمسی، بسیاری از این مشکلات را برطرف نموده است.

اما این تنها کاربرد اپلیکیشن مینت نیست. بلکه در این اپلیکیشن خدمات جالبی مانند نحوه عقب انداختن پریود، تشخیص و درمان ترشحات واژن، نحوه استفاده از قرص های اورژانسی، انتخاب بهترین روش جلوگیری از بارداری، ورزش در دوران قاعدگی، راهکارهای جبران فراموشی قرص های جلوگیری از بارداری، راهکارهای تسکین علائم قاعدگی و تست بارداری آنلاین ارائه شده است که هر بانویی در طول زندگی خود، ممکن است بارها با سوالاتی در رابطه با این موارد مواجه شود و پاسخ سوالات خود را نتواند به راحتی بیابد.

به عنوان مثال فرض کنید که در چند روز آینده قصد سفر دارید و طبق سیکل قاعدگی اپلیکیشن مینت، در همان روزها پریود می شوید! راه حل چیست؟ سفر را به تعویق بیندازید یا اینکه بگذارید در سفر پریود شوید؟ در این زمان به کمک قسمت راهکارهای عقب انداختن قاعدگی که توسط دکتر فائزه شهبازی طراحی شده است می توانید به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت قاعدگیتان را بدون اینکه آسیبی به خود وارد کنید؛ عقب بیندازید و از سفرتان بیشتر لذت ببرید.

همچنین این روزها یکی از مشکلات زوجینی که تازه ازدواج کرده اند، انتخاب روش جلوگیری از بارداری و نحوه استفاده از این روش ها است. به کمک بخش انتخاب بهترین روش جلوگیری از بارداری اپلیکیشن مینت، زوجین می توانند با در نظر گرفتن سوابق پزشکی، تمایلات خود و برنامه ای که برای بارداری در آینده دارند، بهترین روش جلوگیری را برای خود انتخاب کنند. چرا که در برخی از روش های جلوگیری، قدرت باروری ممکن است از یک ماه تا یک سال پس از قطع مصرف، باز نگردد و چنانچه قصد بارداری بلافاصله بعد از قطع روش جلوگیری دارید، به این نکته باید بیشتر توجه کنید و چنانچه از روش های هورمونی جلوگیری به درستی استفاده نکنید، ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به بدنتان وارد کنید و یا دچار بارداری ناخواسته شوید.

همچنین به کمک راهکارهای اپلیکیشن مینت می توانید دوران قاعدگی بهتری را بگذرانید و بسیاری از علائم قاعدگی خود را مانند دلدرد، کمردرد، سردرد، افسردگی، حالت تهوع را تسکین دهید. به این نکته نیز توجه کنید که ورزش در دوران قاعدگی نه تنها مضر نیست؛ بلکه به تسکین علائم سندروم پیش از قاعدگی و دوران قاعدگی بسیار کمک می کند. تنها کافیست بدانید که چه تمریناتی را باید انجام دهید و از چه چیزهایی فاکتور بگیرید. به همین دلیل برای آشنایی با تمرینات مناسب دوران قاعدگی، کافیست به قسمت ورزش در دوران قاعدگی اپلیکیشن مینت مراجعه و به ویدیوهای آموزشی این قسمت توجه کنید.

دکتر فائزه شهبازی نه تنها در بخش اپلیکیشن و دستیار سلامتی فعال است بلکه در زمینه آموزش های سلامتی بانوان نیز فعالیت های خوبی را انجام داده است. دکتر شهبازی ویدیوهای آموزشی جذابی را در موضوعات مختلفی مانند علائم بارداری و بارداری، نحوه استفاده از کیت تخمک گذاری، سلامت پوست و مو، آموزش های دوران قاعدگی و هر آنچیزی که یک بانو ممکن است به آن نیاز پیدا کند، ارائه کرده است. برای دسترسی به این ویدیوهای جذاب و آموزنده، کافیست به شبکه های اجتماعی مینت سر بزنید تا بتوانید تحولی را در سلامتی خود ایجاد کنید.

مجموعه مینت و دکتر فائزه شهبازی سعی کرده اند که بروز ترین اطلاعات پزشکی را در حوزه سلامت بانوان منتشر کنند تا بانوان ایرانی بتوانند به کمک مرجعی معتبر در زمینه سلامت بانوان و در فضای مجازی، در کمترین زمان ممکن به مشکلات خود رسیدگی کنند. برای دانلود اپلیکیشن مینت کافیست نام این اپلیکیشن را در گوگل سرچ کنید و آن را دانلود کنید و بر روی تلفن همراه خود این دستیار سلامتی بانوان را نصب و از آن استفاده کنید.

**این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس