کد خبر 1047175
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
فرماندار ایالت واشنگتن

فرماندار ایالت واشنگتن در آمریکا به دلیل خطر شیوع ویروس جدید کرونا، وضعیت اضطراری اعلام کرد.

به گزارش مشرق، با افزایش شیوع ویروس «کووید۱۹» در ایالات متحده، فرماندار ایالت واشنگتن در این منطقه وضعیت اضطراری اعلام کرد.

به نوشته وبگاه شبکه «اِی.بی.سی. نیوز» ایالت واشنگتن، اولین منطقه‌ای در آمریکا است که اولین مورد فوتی بر اثر ابتلا به نوع جدید کروناویروس را ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: موارد بیشتری از کرونا در آمریکا محتمل است

کرونا در آمریکا هم قربانی گرفت

بر این اساس، مسئولان درمانی ایالت واشنگتن می‌گویند فرد فوت شده، در دهه ششم زندگی خود بود و سابقه بیماری نیز داشت.

این مسئولان می‌گویند ۲۷ نفر در مرکز رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا بستری شده‌اند و همگی تقریبا علائمی از بیماری مرتبط را نشان می‌دهد.

«جِی اینزلی»‌ فرماندار ایالت واشنگتن با اعلام وضعیت اضطراری در این منطقه، گفت: «ما تلاش می‌کنیم به روزی برسیم که هیچ کسی بر اثر [ابتلا به] این ویروس جان خود را از دست ندهد».

پیش از این گزارش شده بود که در حال حاضر دست‌کم ۶۰ مورد تأییدشده ابتلا به کرونا در آمریکا ثبت شده و صدها نفر هم به ظن ابتلا به این ویروس، در قرنطینه قرار گرفته‌اند.

هراس از شیوع کرونا در آمریکا، بازار بورس این کشور را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. رشد قابل توجه شاخص‌های بورس آمریکا که در سه سال گذشته همواره به عنوان یکی از دستاوردهای ادعایی ترامپ مطرح بوده، ظرف تنها یک هفته، به کلی از میان رفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    0 0
    همانطور که از مرگ عزیزانمان در ایران ناراحت هستیم.از مرگ هر انسانی در دنیا هم نا راحت می شویم.فقط خدا همه ما ها را به خاطر انچه بر سر هم اوردیم بخاطر سیاست وپول ببخشاید .امین.
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    0 0
    و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    0 0
    گورپدرتان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس