کد خبر 1047052
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
فرناندو گابریل

درحالی که باشگاه پرسپولیس همین چندی قبل اعلام کرد با بازیکن سابق خود مصالحه کرده است اما امروز حکم فیفا علیه این باشگاه به خاطر شکایت این بازیکن به دست مسئولان این باشگاه رسید.

به گزارش مشرق، درحالی که همین چندی قبل در سفر برخی از مدیران پرسپولیس به امارات برای مذاکره با آنتونی استوکس آنها دیداری با فرناندو گابریل بازیکن اسبق پرسپولیس داشتند اعلام کردند با این بازیکن بابت پس گرفتن شکایتش از پرسپولیس به فیفا مصالحه کرده اند و طی توافقی که کرده اند خطری بابت این شکایت باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی کند.

اما در اقدامی عجیب امروز در حکم فیفا پرسپولیس به پرداخت 23 هزار دلار به اضافه دیرکرد غرامت محکوم شده است.

ماجرایی که باعث شده تا در خصوص این موضوع سوال های زیادی به وجود آید. در این خصوص مسئولان باشگاه پرسپولیس می گویند یا گابریل این توافق نامه را در اختیار فیفا قرار نداده است یا سیکل رسیدن این توافق نامه به کمیته حل اختلاف فیفا طول می کشد و به همین دلیل قبل از اینکه این نامه مصالحه آمیز به دست فیفا برسد این حکم داده شده است.

البته در رای صادره فیفا به باشگاه پرسپولیس 45 روز فرصت برای اعتراض داده است و باشگاه می تواند با زمان خریدن بار دیگر با گابریل وارد مذاکره شود و دلیل نرسیدن این نامه توافق نامه به فیفا را جویا شوند.

بیشتر بخوانید:

محکومیت جدید پرسپولیس در فیفا

ماجرای قرارداد این بازیکن که در زمان مدیریت طاهری با این باشگاه قرارداد بست از ماجراهای عجیب و جالب فوتبال ایران است. او که قراردادی 120 هزار دلاری با پرسپولیس داشته زمان پرداخت پول از باشگاه به پولش نرسیده است. 

از 120 هزار دلاری که پرسپولیس بابت این بازیکن پرداخت کرده فقط 18 هزار دلار به این بازیکن می رسد و مابقی پول به حساب مدیربرنامه ایرانی او می رود و همین مسئله باعث می شود تا این بازیکن از پرسپولیس به فیفا شکایت کند و فیفا هم حکم به پرداخت پول دوباره به این بازیکن می دهد.

باشگاه پرسپولیس به پرداخت 102 هزار دلار محکوم می شود که این حکم زمان مدیریت حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل وقت پرسپولیس اجرایی می شود. باشگاه پرسپولیس با توافقی که با این بازیکن می کند قرار می شود 93 هزار دلار به او بدهند اما با وجود این توافق باز هم پول به او پرداخت نمی شود. 

با این حال همین یک ماه قبل نمایندگان پرسپولیس با او در دبی دیداری داشتند و قرار بر توافق می شود اما امروز فیفا علیه این باشگاه حکم صادر کرد.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس به خاطر حسن نیتی که گابریل در این مدت نسبت به باشگاه داشته و بابت مصالحه خود اقدامی نکرده نمی خواهند ماجرا این پرونده پیچیده تر شود و به دنبال این هستند تا با تماس با او این مشکل را حل کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    1 0
    تمام بدهی های پرسپولیس از طریق حق فقرا و نیازمندان پرداخت میشه چون سوگولی دولتمردان هست و تا سال1400هم باید قهرمان بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس