کد خبر 1046635
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
درگیری شدید در یک قدمی ترامپ

در پی اعتراض گسترده مسلمانان هندی به سر ترامپ و تصویب قانون تبعیض مذهبی یورش نظامیان هندی و هندوهای متعصب به مرگ حداقل ۴۲ نفر منجر شد.

به گزارش مشرق به نقل از هندوستان تایمز، تعداد کشته های اعتراض به سفر ترامپ و تصویب قانون تبعیض مذهبی در هند همچنان رو به افزایش است.

در پی یورش وحشیانه نظامیان هندی به همراه هندوهای متعصب به مسلمانان معترض که به سفر رئیس جمهور آمریکا و تصویب قانون تبعیض مذهبی اعتراض داشتند آمار کشته به ۴۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

خسارات وارد شده به مسجد دهلی‌نو پس از حمله هندوها +عکس

عکس/ درگیری شدید در یک قدمی ترامپ

پاکستان: هند پیشنهاد میانجی‌گری ترامپ در مساله کشمیر را رد کرد

کشته و ۱۹۰ مجروح در اعتراضات هندی‌ها به سفر ترامپ و لایحه جنجالی

منابع بیمارستانی اعلام کردند: علاوه بر ۳۰ نفر که با شلیک مستقیم گلوله به قتل رسیده اند ۱۲ نفر از مجروحان نیز پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند.

علاوه بر این گزارش های میدانی از زخمی شدن حداقل ۳۰۰ مسلمان دیگر در جریان حمله نظامیان هندی خبر می دهد.

دولت هند در تلاش است سرکوب گسترده مردم را مقابله پلیس با آشوب جلوه دهد ولی انتشار تصاویری که در رسانه ها دیده می شود نشان می دهد مردم با به دست گرفتن پلاکاردهایی خواستار لغو سفر ترامپ به هند شده اند.

نظامیان هندی به دستور دولت این کشور روز دوشنبه و هنگام سفر رئیس جمهور آمریکا به خاک دهلی نو ناگهان به معترضین یورش برده و تعداد زیادی را کشته و زخمی کرد.

به دنبال یورش نظامیان هندی، هندوهای متعصب نیز با به دست گرفتن سلاح سرد به خانه های مسلمانان و مساجد حمله کردند و تعدادی را کشتند.

مسلمانان هندی به تصویب قانون معترضند که طبق آن غیر هندی ها به شرط مسلمان نبودن می توانند تابعیت این کشور را دریافت کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس