فوتسال

کریم بهرامی گفت: بازیکن فوتسالیست فوت شده در قم پنج، شش ماه به خاطر بیماری بازی نمی‌کرده است و این موضوع را مربی این بازیکن نیز تایید می‌کند.

به گزارش مشرق، کریم بهرامی رییس هیات فوتبال استان قم درخصوص خبر منتشر شده درباره فوت فوتسالیست قمی با نام الهام شیخی اظهار داشت: خانم الهام شیخی که در رسانه‌ها با عنوان فوتسالیست این استان از او اسم برده شده هیچگاه در تیم ملی حضور نداشته است و هنوز نیز مشخص نیست بر اثر کرونا فوت کرده است یا خیر. همچنین این بازیکن پنج، شش ماه به خاطر بیماری بازی نمی‌کرده است و این موضوع را مربی این بازیکن نیز تایید می‌کند که آخرین بار که خانم شیخی به سالن فوتسال رفته مربوط به پنج ماه پیش است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در این روزها بازار شایعه داغ است و هرکسی که فوت می کند عنوان می‌شود به خاطر کرونا بوده درصورتی که هنوز برای خانم شیخی مشخص نیست فوت ایشان بر اثر کرونا بوده است یا خیر. همچنین قبل از این اتفاق در چند ماه گذشته این بازیکن تحت درمان بوده هرچند مریضی او اعلام نشده است. چیزی که در اینجا مشخص است الهام شیخی اهل استان قم با آن بازیکن اهل اصفهان فرق می‌کند. 

منبع: خبرنامه دانشجویان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
    0 0
    روزنامه ها و سایتهای خط نفوذ این روزها دست به خنجر شده اند و هر روز زخمی جدید بر پیکر عزت ملی ما وارد می کنند. چند روز پیش تیتر یکی از این روزنامه های بی شرف این بود: یک ایرانی به عنوان عامل انتشار کرونا در چین شناسایی و دستگیر شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس