لیگ قهرمانان آسیا

عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان فوتبال دو کشور امارات و عربستان جلسه محرمانه‌ای برای حذف تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرده‌اند.

به گزارش مشرق، سعید آذری با اشاره به جریمه ۱۲۰ هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران از سوی کنفدراسیون آسیا به خاطر جعل سند باشگاه‌ها برای گرفتن مجوز حرفه‌ای، گفت: در همین ارتباط چهارشنبه شب جلسه محرمانه‌ای در دبی با حضور مسئولان فوتبال امارات و عربستان برگزار شده است تا باشگاه‌های ایرانی را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کنند.

وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۷ قانونی را تصویب کرده که بر اساس آن اگر کشوری مدارک باشگاه‌هایش را سندسازی کند، کلیه مجوزهای حرفه‌ای باشگاه‌هایش لغو می‌شود. به همین خاطر عربستان و امارات دنبال محروم کردن تیم‌های ایرانی بر اساس این قانون هستند.

بیشتر بخوانید:

لغو کامل لیگ قهرمانان آسیا در دستور کار AFC

عضو مجمع فدراسیون فوتبال یادآور شد: الان مسئولان فدراسیون ما دنبال برگزاری انتخابات هستند ولی داریم از جای دیگری ضربه می‌خوریم. من این هشدار را می‌دهم و امیدوارم که این هشدار را جدی بگیرند. عربستان و امارت دنبال توطئه و حذف تیم‌های ما از آسیا هستند.

آذری در پایان با بیان اینکه قبلاً درباره ورود فیفا به انتخابات فدراسیون فوتبال هم هشدار داده بود، گفت: امیدوارم دوستان ما در فدراسیون به سادگی از کنار این بحث نگذرند و دست روی دست نگذارند که حق فوتبال ایران خورده شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس