کد خبر 1046318
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
علیرضا بیرانوند

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش آماده بازی با شهرخودرو است.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند در اظهاراتی که با تلویزیون باشگاه پرسپولیس داشته، درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

 

مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

*وضعیت تمرینات تیم برای بازی با شهر خودرو بعد لغو بازی با سپاهان به چه صورت است؟

تمرینات خوبی را بعد سفر دو روزه‌ای که به اصفهان داشتیم پشت سر گذاشتیم هرچند که دوست داشتیم بازی با سپاهان انجام می‌گرفت. به هرحال شرایط فشردگی بازی‌ها به خاطر تیم ملی را درک می‌کنیم و با فراموش کردن بازی با سپاهان آماده بازی با شهر خودرو می‌شویم و روی بازی این تیم متمرکز شده‌ایم. امیدوارم در این بازی که بدون تماشاگر است برنده باشیم و این ویروس هم از بین برود تا هواداران هرچه زودتر کنارمان باشند.

*هواداران پرسپولیس منتظر رای سه بر صفر بازی با سپاهان هستند. نظر تو در این خصوص چطور هست؟ 

این موضوعی است که باید توسط کمیته انضباطی و فدراسیون صورت بگیرد و به نظرم یک تصمیم سخت خواهند داشت. به هرحال سپاهان هم تیم بزرگی است که در کورس قهرمانی دارد و  چون شرایطی مثل پرسپولیس دارد این مساله کار تصمیم‌گیری را برای فدراسیون فوتبال سخت می‌کند.

* بازی با شهر خودرو که در مسابقه رفت پرسپولیس بازنده شد را چطور می‌بینی؟‌

صد درصد در این بازی به برد فکر می‌کنیم و قطعا مقابل تیمی که سه سال قهرمان شده همه تیم‌ها با قدرت به میدان می‌آیند. تمرینات خودمان را پشت سر می‌گذاریم و با تلاش کادرفنی و آنالیز کامل این بازی، برای سه امتیاز شهرخودرو آماده می‌شویم.  کادرفنی و بچه‌های تیم زحمات زیادی می‌کشند و امیدواریم با چهارمین قهرمانی بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

* این روزها کشور درگیر یک بیماری وحشتناک به اسم کروناست که متاسفانه برخی هموطنان کشورمان درگیر آن هستند. به عنوان یک بازی ملی‌پوش برای این شرایط چه توصیه‌ای داری؟‌

در اصفهان به خاطر این اتفاق مردم عزیزمان نتوانستند به ورزشگاه بیایند و بازی بدون تماشاگر برگزار شد و قرار است تا ۱۰ روز آینده این مساله ادامه داشته باشد. قطعا در این شرایط ما خودمان می‌توانیم به خودمان کمک کنیم و بهترین اتفاق این است که مراتب احتیاطی را رعایت کنیم. بعد بازی با سپاهان و هنگامی که وارد فرودگاه شدیم، همسرم از من خواست یکسری لوازم ضدعفونی خریداری کنم که جالب بود که به من یک عضو تیم ملی هستم یک ماسک ندادند تا برای بچه‌هایم ببرم. به نظرم باید خودمان مراقب خودمان باشیم و این اتفاق سختی است که امیدوارم هرچه زودتر از بین برود و مردم عزیزمان با آرامش زندگی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس