کد خبر 1046184
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
یحیی گل محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:شرایط سخت است قبول داریم اما مرجعی مثل وزارت بهداشت داریم که آنها مسائل را تأمین می‌کنند و هر تصمیمی که مراجع بالاتر بگیرند ما از آن تبعیت می‌کنیم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو مشهد اظهار داشت: روزهای سختی را تجربه می کنیم. مردم را باید بیشتر دوست داشته باشیم. گرانی ها یک طرف و ویروس کرونا هم طرف دیگر. خودمان بیشتر باید مراعات کنیم. با برخی فروشنده ها که سو استفاده می کنند برخورد کنند.

وی سپس در مورد بازی فردا عنوان کرد: بازی سختی داریم. با تیم با کلاس و منسجمی بازی داریم. در ورزشگاه خالی بازی می کنیم و امیدوارم فردا روز خوبی برای ما باشد.امیدوارم انسجام تیمی خوبی داشته باشیم و بتوان از موقعیت‌های گلم‌مان به خوبی استفاده کنیم تا شرایط یک بازی خوب و تماشاگر پسند داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

تعویق بازی آسیایی پرسپولیس با حکم AFC

سرمربی سرخپوشان در مورد اینکه پرسپولیس 6 گل در سه بازی خورده و آیا فردا رادوشوویچ جانشین بیرانوند خواهد شد تصریح کرد: برای ترکیب باید تا فردا منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد الان نمی‌شود در مورد ترکیب فکر کرد و گل خوردنمان هم زیاد ربطی به فرد ندارد. مسئولیت گل‌هایی که می‌‌خوریم باید بر عهده بگیریم و کل تیم مسئولیت را بر عهده می‌گیرد.

گل محمدی اضافه کرد: در این مسابقات بازی‌های سختی داشتیم دو بازی آن آسیایی مقابل تیم‌های خوب بوده و یک بازی هم با استقلال داشتیم. دو گل از 6 گل را با اشتباه داوری دریافت کردیم. گل اول استقلال و الدحیل طبق نظر کارشناسان مردود بوده و می‌توانسته آن گل‌ها رقم نخورد. من به تیمم اعتقاد کامل دارم و در شرایط سخت بازیکنانم بهترین بودند. باید انسجام بیشتری داشته باشیم. از نظر روحی و بدنی هم آماده‌ایم و اتفاقاتی هم که رخ داده باعث همدلی و اتحاد بیشتر بازیکنان ما شده است.

سرمربی سرخپوشان در مورد نیامدن استوکس گفت:‌ او یک روز از من فرصت بیشتری خواست تا بیشتر استراحت کند ما هم تمرین‌مان سبک بود، من هم برای اینکه از نظر روحی و روانی به تیم کمک شود به او این فرصت را دادم اما متأسفانه او برنگشت. ما این بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی قرار داده‌ایم.

گل محمدی در مورد بازی با تیم سابقش و شناختی که از این تیم دارد اظهار داشت: همانطور که در ابتدای صحبت‌هایم گفتم شهرخودرو تیم خوبی است. پرسپولیس هم توانمندی‌‌های زیادی دارد و می‌خواهد به صدرنشینی‌اش ادامه دهد. با توجه به شناخت خوبی که داریم می‌خواهیم بازی خوبی انجام بدهیم.

وی در مورد اینکه این شناخت خوب باعث نمی‌شود بازی مساوی شود گفت: نه مساوی نمی‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه برخی تیم‌ها مثل استقلال و سایپا به برگزاری با انتشار ویروس کرونا مخالف هستند، گفت: شرایط سخت است قبول داریم اما مرجعی مثل وزارت بهداشت داریم که آنها مسائل را تأمین می‌کنند و هر تصمیمی که مراجع بالاتر بگیرند ما از آن تبعیت می‌کنیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه اتفاقات بازی با سپاهان باعث نمی‌شود در بازی‌های آینده نظم تیم شما به هم بریزد اظهار داشت:‌ واقعیت این است که در چند روز اتفاقات زیادی رخ داد که خودم احساسم این بود که تمرکز تیم برای بازی با شهرخودرو به هم ریخته باشد دیروز خیلی با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواستم که تمرکزشان روی بازی آینده‌شان باشد. هر اتفاقی که در بازی سپاهان افتاد یا خواهد افتاد دیگر تمام شده است. هر چند این مسائل باعث شد بازیکنان به سمت و سوی مسائل حاشیه‌ای کشیده شوند اما از آنها خواسته‌ام تمرکزمان بیشتر روی حریف آینده‌مان باشد و با تمرکز مقابل شهرخودرو بازی کنیم.

وی در مورد اینکه اوساگونا در بازی قبل نیمکت‌نشین بود از او راضی هستید گفت: بله او شاید گل نزده باشد اما پاس گل داده و تلاش خود را انجام می‌دهد. بازیکن خوبی است اینکه اوساگونا نیمکت‌نشین بوده دلیلش این نیست که بازیکن خوبی نبوده بلکه ملاحظات را در نظر می‌گیریم و شرایط فنی دو تیم را در نظر و ترکیب تیم را در نظر می‌گیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس