کد خبر 1046182
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
گنابری

مهاجم آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید از اینکه هم‌تیمی‌اش در تیم پیشین خود موفقیت‌های این روزهایش را نداشت، خوشحال است.

به گزارش مشرق، توماس مولر از سرژ گنابری به خاطر نقش پررنگی که در پیروزی 3 بر صفر شب گذشته بایرن مونیخ مقابل چلسی داشت تمجید کرد. گنابری دو گل نخست باواریایی‌ها را در خانه چلسی به ثمر رساند تا شانس این تیم برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی بسیار زیادی شود. او که در این فصل جزو بهترین گلزنان بایرن مونیخ بوده، در 18 بازی‌اش برای آرسنال قبل از پیوستن به باواریایی‌ها تنها یک گل زده بود. این در حالیست که این بازیکن آلمانی در فصل جاری به تنهایی در پایتخت انگلیس شش گل (4 تا به تاتنهام در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و 2 تا به چلسی) زده است.

بیشتر بخوانید:

لقب انگلیسی‌ها برای ستاره بایرن مونیخ

مولر درباره گنابری 24 ساله که در این فصل در 30 بازی‌اش در تمامی رقابت‌ها 17 گل زده است، گفت: خوشحالم که او الان در لندن روی دور گلزنی افتاده است، نه 5 سال پیش چون اگر آن موقع اینقدر گل می‌زد، احتمالاً الان در کنار ما نبود.

گنابری نیز با اعتراف به اینکه امسال برای گلزنی در لندن خوش‌شانس بوده است، به شبکه BT‌ اسپورت گفت: قطعا من از بازگشت به لندن لذت می‌برم. من دوستان فراوانی دارم و بسیاری از آنها هم امشب در سکوها بودند و من فکر می‌کنم که حضور آنها به من قدرت بیشتری داد. این برد سه گله به ما کلی اعتماد به نفس می‌دهد اما باید برای بازی برگشت آماده باشیم و تصور نکنیم که کارمان راحت شده است. هنوز چیزی قطعی نشده است اما به نظرم ما حاشیه امنیت خوبی برای خودمان ایجاد کردیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس