کد خبر 1045880
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
هندبال

در حالی که فدراسیون هندبال ساعتی پیش از تعطیلی هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر خبر داده بود اکنون رییس فدراسیون از لزوم اتمام مسابقات تا پایان سال می گوید.

به گزارش مشرق، صبح امروز فدراسیون هندبال از تعویق هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر هندبال به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد اما چند ساعت بعد تاریخ جدید مسابقات را (سه روز بعد) اعلام کرد.

 

پیش از این قرار بود مسابقات هفته چهاردهم، هشتم اسفند برگزار شود که اعلام شد به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شده است. اکنون فدراسیون یازدهم اسفندماه را تاریخ جدید برگزاری مسابقات هفته چهاردهم اعلام کرده است.
برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال در این شرایط مهم تر از سلامتی بازیکنان نیست چرا که هندبال یک رشته فیزیکی و پر برخورد است و هر بازیکن از شهر و استان مختلفی در مسابقات حاضر می شود اما رییس فدراسیون هندبال از لزوم اتمام مسابقات لیگ برتر تا پایان سال خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

سوال کرونایی پزشک استقلال از سازمان لیگ


علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال در اینباره گفت: امروز جلسه داشتیم و در جلسه تشخیص بر این شد که تا آخر سال مسابقات لیگ برتر را به اتمام برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که برای فدراسیون هندبال احتمال انتقال ویروس کرونا مهم است یا خیر، گفت: ما تابع بخشنامه وزارت ورزش هستیم. وزارت ورزش یک بخشنامه صادر کرده که طبق آن اجازه برگزاری مسابقات لیگ برتر البته بدون حضور تماشاچی را به فدراسیون ها داده است. از طرفی مدیرعاملان باشگاه ها تقاضا داشتند که با توجه به شرایط خاصی که حاکم است مسابقات برگزار شود. در نهایت خروجی این جلسه این شد که پنج هفته باقی مانده بدون حضور تماشاچی تا آخر اسفند برگزار شود.

پاکدل در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه هندبال رشته ای پربرخورد است و هر بازیکن از یک شهر می آید احتمال گسترش کرونا وجود ندارد؟ گفت: ما همه جوانب را بررسی کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم!

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس