کد خبر 1045599
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
آنتونی استوکس - استقلال و پرسپولیس

بعد از جذب کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس به نظر می‌رسید پرسپولیس مشکلی از نظر خط حمله در لیگ و آسیا نداشته باشد اما اوضاع برای قرمزها هنوز آنطور که می‌خواستند پیش نرفته.

به گزارش مشرق، وقتی خبر جذب کریستین اوساگونا و سپس آنتونی استوکس روی خروجی رسانه ها قرار گرفت، طرفداران پرسپولیس خود را برنده نقل و انتقالات نیم فصل می دانستند. حضور همزمان اوساگونا و استوکس در کنار مهاجمی مثل علیپور می توانست مشکلات پرسپولیس در خط حمله را از بین ببرد اما در حال حاضر باز هم علی علیپور تبدیل به اصلی ترین گزینه سرمربی پرسپولیس شده.

بیشتر بخوانید:

دلیل نیامدن استوکس به ایران مشخص شد

اوساگونا آنطور که هواداران پرسپولیس انتظار داشتند هنوز ظاهر نشده و در این چند بازی نه تنها گلی به ثمر نرسانده بلکه به جز یک گل تاثیر زیادی هم روی سایر گل های پرسپولیس نداشته. از همه مهم تر اینکه اوساگونا در بازی های آسیایی پرسپولیس که کار گره خورده، کمک زیادی به خط حمله تیم یحیی نکرده.

در کنار اوساگونا، استوکس هم مشکلات خاص خودش را دارد. مهاجم ایرلندی قرمزها که با سر و صدای زیادی پرسپولیسی شد با توجه به سوابق سیاهی که در تراکتور داشت همان رفتارهای خودش را در پرسپولیس هم تکرار کرده و حالا اصلا خبری از او نیست. همین باعث شده اوضاع پرسپولیس دوباره در خط حمله شبیه نیم فصل اول شود. مشکلی که اگر حل نشود در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر می تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    اساگونا بازی دربی پاس گل داد، درباره استوکس آقای انصاری فرد باید جوابگو باشند. هرچند توی ورزش ما کی جواب داده و کی جواب گرفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس