کد خبر 1045294
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
خودکشی نمایه

داماد کینه جو در اقدامی هولناک پدر و مادر همسر سابقش را کشت و پس از آن هم به زندگی خودش پایان داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در این باره گفت: ظهر روز شنبه ۳ اسفند گزارش کشف ۳ جسد در داخل یک خودرو حوالی میدان امام حسین (ع) کرمانشاه به پلیس گزارش شد مأموران پس از مراجعه به محل با جسد ۲ مرد و یک زن در داخل خودرو مواجه شدند.

بیشتر بخوانید:

دسیسه شوم مسافر ترکیه برای ۳ نوعروس

مجازات راننده برای ربودن پسر ۱۰ ساله

قتل جوان ۲۰ ساله درمقابل چشمان خواهرش

تحقیقات پلیس مشخص کرد که اجساد متعلق به زوجی میانسال و مرد جوانی است که همگی با شلیک گلوله کشته شده‌اند. با شناسایی هویت مقتولان پلیس دریافت مرد جوان داماد سابق این زوج و خواهرزاده زنی که کشته شد، بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی نشان داد که قاتل، داماد سابق خانواده بوده که چند سال پیش به خاطر اختلافات شخصی از دختر مقتولان جدا شده بود. این فرد با نقشه قبلی خاله و شوهرخاله خود که مادرزن و پدرزن سابقش بوده‌اند را به بهانه آشتی کردن به خانه‌اش کشانده و بعد از اینکه آن‌ها قصد داشتند که از آنجا بروند، قاتل به آن‌ها گفته که من هم تا چند خیابان بالاتر با شما می‌آیم و به این بهانه سوار خودرو آن‌ها شده و در میانه راه از پشت سر به آن‌ها شلیک و نقشه‌اش را عملی کرده است.

گفتنی است اجساد افراد جان باخته به پزشکی قانونی کرمانشاه منتقل شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    0 0
    الله اکبر از ازدواج ناجور.در اسلام اباد کرمانشاه هم همین اتفاق با سه کشته گزارش شده 3 ماه پیش قاتل فراریه.اصلن ازدواج شده زهر مار برا جوان.مشرق منتشر کن
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    0 0
    دخالت پدرزن و مادر زن باعث جدایی و قتل شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس