کد خبر 1044925
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
لوگو سپاهان

مدیر رسانه ای تیم سپاهان با تاکید بر ادامه تلاش های این باشگاه به منظور لغو بازی با پرسپولیس، از صحبت های سهیل مهدی انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای تیم سپاهان درباره حواشی برگزاری دیدار این تیم با پرسپولیس و اظهارات مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: من شنیدم آقای سهیل مهدی گفته چین که خودش مرکز ویروس کرونا است، بازی ها را بدون تماشاگر برگزار کرده. من می خواهم بگویم که این حرف یعنی شما اصلا نمی دانید که فصل جدید لیگ چین هنوز شروع نشده و در فروردین ماه تازه آغاز می شود. مسابقات آسیایی تیم های چینی هم در کشورهای دیگر برگزار می شود.

او افزود: این افراد در قبال سلامت مسئولان و مربیان فوتبال تصمیم می گیرند. ما در باشگاه سپاهان هنوز مصر به لغو بازی هستیم چون بازیکنان و دست اندرکاران این بازی خارج از مردم نیستند. اگر واقعا مشکل کرونا تبدیل به یک بحران شده، بازی باید لغو بشود.

بیشتر بخوانید:

نمی‌دانستم فوتبال چین به خاطر کرونا تعطیل است!/ جایی قرنطینه شود لیگ را تعطیل می‌کنیم

قلیچ خانی ادامه داد: امیدواریم که مسئولان تصمیم درست بگیرند. مدیران سپاهان آخرین تلاش هایشان را هم انجام می دهند که بازی لغو شود. چون سلامتی همه دست اندرکاران از جمله بازیکنان، مربیان، خبرنگاران، نیروهای امنیتی و ... برایشان مهم است. تا جایی که می دانم باشگاه شهر خودرو هم در حال تلاش برای این موضوع است.

وی با اشاره به موضع باشگاه پرسپولیس ادامه داد: عجیب است که چه کسانی حالا مصر به برگزاری بازی هستند! اگر در تهران بود و قرار بر برگزاری بازی بدون تماشاگر می شد، باز هم تیم حریف اینقدر به انجام بازی در این موقعیت خطرناک علاقه نشان می داد؟

او در مورد اینکه ممکن است با اجرای همین برنامه برای هفته بیست و یکم، هر تیم یک بازی خانگی را بدون تماشاگر برگزار کند، گفت: من فکر می کنم موقع آن هفته که برسد، بازی ها لغو می شود. تجربه اینطور می گوید و با مرور تصمیمات قبلی چنین تصوری دارم.

مدیر رسانه ای سپاهان درباره نگرانی بابت تمام نشدن لیگ برتر در صورت لغو بازی ها گفت: ما حتی حاضریم بازی ها فشرده تر بشود. این اتفاق برای 4 تیم آسیایی افتاده است. جدا از این، ما حتی پیشنهاد خامی داریم که البته باید مورد بررسی قرار بگیرد. پیشنهاد این است که چند هفته آخر لیگ را به بعد از 2 بازی آخر تیم ملی مقابل بحرین و عراق منتقل کنند. فکر می کنم می توانیم یکی دو هفته از مسابقات را به آن تاریخ موکول کنیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سوگولی IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    6 1
    چیز تازه ای نیست در هر فرصت و بزنگاهی سر تیم های دیگه رو مبرن تا تیم قرمز قهرمان شه به هر قیمتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس