کد خبر 1044917
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کرونا

مقام‌های کره جنوبی با افزایش تعداد قربانیان ویروس کرونا به پنج نفر و تعداد مبتلایان به این ویروس به ۶۰۲ نفر، سطح هشدار ویروس کرونا را به بالاترین حد افزایش دادند.

به گزارش مشرق، کره جنوبی امروز (یکشنبه)، پنجمین قربانی ابتلا به ویروس ناشناخته «کرونا» را اعلام کرد و گفت که مجموع مبتلایان به این ویروس در این کشور شرق آسیا به ۶۰۲ نفر افزایش یافته است.

بنا به گزارش خبرگزاری یونهاپ، در پی شیوع سریع ویروس کرونا در کره جنوبی، مقام‌های این کشور، سطح هشدار این ویروس را به بالاترین حد افزایش دادند.

بیشتر بخوانید:

هشدار: کرونا از طریق آئروسل منتقل می‌شود

بزرگترین دروغی که درباره "کرونا" به مردم ایران، چین و جهان گفته‌اند!

علی‌رغم تلاش‌های گسترده مقام‌های کره جنوبی برای قرنطینه کردن مبتلایان به ویروس کرونا، دو نفر دیگر از روز گذشته به تعداد قربانیان کرونا اضافه شدند و ۱۶۹ مورد جدید به مبتلایان به این ویروس ناشناخته اضافه شده است.

پنجمین قربانی ویروس کرونا در کره جنوبی از شهر «دائگو»  بوده است که مرکز شیوع این ویروس کشنده در این کشور شرق آسیا است.

اوایل روز گذشته، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تأیید کرد که آزمایش ابتلا به ویروس کرونا برای ۹ تن از گردشگران کره‌ای که در بازه زمانی ۸ تا ۱۵ فوریه (۱۹ تا ۲۶ بهمن ماه) به فلسطین اشغالی سفر کرده بودند، بعد از بازگشت به کشورشان مثبت بوده است.

به دنبال افزایش قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا در کره جنوبی، مقام‌های این کشور برای اولین بار در بیش از یک دهه، سطح هشدار ویروس کرونا را به «قرمز»، بالاترین سطح هشدار افزایش دادند. روز جمعه هفته گذشته، کره جنوبی، دائگو و منطقه مجاور آن یعنی «چئونگدو» را بعنوان «مناطق مراقبت ویژه» اعلام کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس