کد خبر 1044832
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
لوگوی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس پس از اظهارات مسئولان باشگاه سپاهان مبنی بر لزوم تعویق دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سرخپوشان، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش مشرق، پس از اینکه مدیران باشگاه سپاهان به بدون تماشاگر بودن دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پرسپولیس اعتراض و اعلام کردند که این مسابقه باید به تعویق بیفتد، باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

* وقتی در رقابت با پرسپولیس نتوانسته‌اند مانع از تکرار موفقیت‌های آن شوند، مسلسل‌وار اتهام می‌زنند، اما دریغ از هیچ برخوردی. این اتهام‌زنی‌های واهی علاوه بر پرسپولیس اتهام زدن به ارکان فوتبال ایران است و متولیان آن و اکنون نیز تهمت زدن به بسیاری از مسئولان دیگر.

* متأسفانه فصل گذشته برای توجیه ناکامی‌های خود و کمرنگ کردن قهرمانی سرخ‌ها در سومین فصل متوالی، بدون هیچ مستند و مصداقی گفتند نتایج به نفع پرسپولیس مهندسی می‌شود. در حالی که همان روزها شاهد بودیم که ضرب و جرح 160 هوادار - طبق آمار اورژانس - هیچ محرومیتی نداشت و با این اتهام‌زنی‌ها هم هیچ برخوردی نشد.

بیشتر بخوانید:

سپاهان خواستار لغو دیدار با پرسپولیس شد

* اکنون نیز دوباره اتهام و فرافکنی محض برای توجیه ناکامی‌ها از یک سو و اصرار عجیب به لغو یا برگزاری بازی در حضور تماشاگر در عین مرگبار بودن خطر شیوع کرونای لعنتی که مسئولان را به تکاپو انداخته تا همه راهکارها را برای مهار آن طی کنند، عجیب است.

* بس کنید لطفاً که این اتهام‌زنی‌های بی‌پایه و اساس‌تان خود حکایت از آن دارد که هیج مصداقی برای حمایت از پرسپولیس ندارید و ادعاهایی را طرح می‌کنید که همه متحیر می‌شوند. چرا که همه و همه می‌دانند لیگ نوزدهم به خاطر الزام به نصب گیت‌ها و الکترونیکی شدن بلیت‌فروشی استادیوم‌ها به تعویق افتاد و هیچ ارتباطی با پرسپولیس نداشت و اکنون نیز برگزاری بازی‌های لیگ بدون تماشاگر طبق اعلام و اطلاعیه رسمی سازمان لیگ، تصمیمی است که تا اطلاع ثانوی و مهار ویروس کرونا اتخاذ شده و دیگر ربطی به یکشنبه و دوشنبه ندارد.

* در انتها امیدواریم اگر در گذشته با اتهام مهندسی نتایج برخوردی نشد یا برخی تیم‌ها به رغم تخلفات سنگین تماشاگران خود محروم نشدند، این بار با اتهام زدن به پرسپولیس و متولیان ورزش، فوتبال، بهداشت و یا شورای تامین و همه نهادهای تصمیم‌گیر در برگزاری بدون تماشاگر بازی‌ها (برای مبارزه با شیوع کرونا) و ایضاً همه نهادهای ورزشی و غیرورزشی که تصمیم گرفتند در پی ناهنجاری‌های لیگ تا زمان نصب گیت و عرضه الکترونیکی بلیت‌ها در تمام استادیوم‌ها شروع نشود، برخورد قاطع شود.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    3 7
    بعنوان یک پرسپولیسی از شورای تامین اصفهان بابت بازی بدون تماشاگر تقدیر و تشکر می کنم
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    2 10
    نکنه سپاهانی ها ادعا دارند که کرونا رو ما پرسپولیسی هو آوردیم ایران. برید یقه شورای تامین خودتون رو بگیرید که نزاشتند تماشاچی بیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس