کد خبر 1044800
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
دیاباته

مهاجم خارجی تیم استقلال آمار عجیبی از خود در این تیم به جای گذاشته است.

به گزارش مشرق، شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت وضعیت نامشخصی دارد و گفته می‌شود تا پایان سال نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، اتفاقی که خبر ناراحت‌کننده‌ای برای کادر فنی و هواداران استقلال است.

دیاباته قرارداد دو ساله بدون هیچ شرط بند فسخ قرارداد با استقلال دارد، به استثنای قانون فیفا که می‌گوید بازیکنی که توسط باشگاهش دو ماه دریافتی نداشته باشد، می‌تواند قراردادش را فسخ کند. قرارداد دیاباته برای هر فصل ۵۰۰ هزار دلار برای استقلال آب می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

ارسلان بهتر از تیام و دیاباته

این بازیکن بلند قامت، ابتدای فصل چند دیدار آبی‌پوشان را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما وقتی برگشت به یکباره بار خط حمله را به دوش کشید و توانست در بازی‌های زیادی برای استقلال گلزنی کند، به طوری که استقلالی‌ها توانستند به صدر جدول برسند. او کنار مهدی قائدی زوج خوبی در خط حمله تشکیل داد که برخی‌ لقب فیل و فنجان را به آن دادند.

حالا دیاباته مثل بازی‌های رفت چند دیدار استقلال را از دست داده که نشان می‌دهد او کمتر از آنچه تصور می‌شد، در ترکیب این تیم قرار گرفت، اما آمار حضورش در استقلال نشان می‌دهد که همیشه گلزن بوده است. دیاباته در لیگ برتر ۸ گل زده و چند پاس گل داده و در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ۳ گل برای استقلال به ثمر رساند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    2 7
    الان استقلالی ها میگن کار پرسپولیسی هاست
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    1 8
    حتما کار وزارت ورزش هست......خخخخخخخخ.هههههخخ
  • SS IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    4 0
    نه خوش شانسی پرسپولیسه مثل این دوسالی که باخر شانسی قهرمان شد با اون امار گلش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس