کد خبر 1044759
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
سپهر حیدری

در آستانه دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان به سراغ یک پیشکسوت اصفهانی با سابقه بازی در پرسپولیس رفتیم.

به گزارش مشرق، سپهر حیدری همان مدافعی بود که نه تنها به بازوبند کاپیتانی سرخپوشان رسید بلکه گل قهرمانی و فصل هفتم را به ثمر رساند. او شاید در بین هواداران فوتبال در اصفهان منتقدانی داشته باشد اما برای همیشه محبوب هواداران پرسپولیس است. سپهر در مورد دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان که امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود،گفت: «بازی در شرایطی آغاز خواهد شد که هر دو تیم از یک ناکامی به ایران برگشتند. سپاهان مقابل السد قطر شکست سنگینی را تجربه کرد و با حساب ۳ بر صفر متوقف شد. پرسپولیس هم در شرایطی که همه ما تصور می کردیم به راحتی الشارجه را شکست بدهد، تنها توانست برابر این رقیب نه چندان قدرتمند به تساوی برسد. به همین علت شاید شرایط روحی و روانی هر دو تیم دگرگون باشد اما منتظر دیدن یک بازی باکیفیت هستیم.»


حیدری اضافه کرد: «به عقیده من پرسپولیس می تواند برنده بازی در اصفهان باشد چون هم از مهره‌های بیشتری استفاده می‌کند و هم انگیزه‌های بالاتری برای این تیم وجود دارد. سپاهان هم تیم قدرتمندی است و همه می دانند که برای قهرمانی در این فصل می جنگد اما آنها به لحاظ فنی، شرایط خاصی دارند. پرسپولیس در آخرین تقابل دو تیم در اصفهان موفق شد سپاهان را از جام حذفی کنار بزند و از این رو به لحاظ روحی شرایط بهتری دارد، سپاهان هم بازی رفت مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را برد. باید قبول کرد که سپاهان همیشه سپاهان است. از نظر من، این تقابل برای هر دو تیم، بزرگ تر و جذاب تر از یک فینال در لیگ به شمار می‌رود.» 

بیشتر بخوانید:

واکنش جالب پرسپولیس به بیانیه سپاهان


حیدری همچنین در مورد عملکرد ضعیف خط دفاع دو تیم اضافه کرد: «پرسپولیس با حضور بازیکنان سرشناسی چون علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، محمد انصاری و مهدی شیری واقعاً عجیب است و نمی دانیم چرا اینقدر بد نتیجه می‌گیرد. در سپاهان هم دروازه‌بان خوبی مثل پیام نیازمند به میدان می‌رود و مدافعانی چون محمد طیبی، سعید آقایی، شایان مصلح و... به زمین می‌روند  که هر کدام شان یک ستاره به حساب می آیند اما برای من عجیب است با اینکه دو تیم ساختار دفاعی منظمی دارند اما چرا اینقدر راحت دروازه شان باز می شود. این احتمال وجود دارد که به لحاظ روحی و روانی، شرایط شان خوب نباشد وگرنه همگی نام هایی که بردم، بازیکنان سرشناسی به حساب می آیند. به هر حال امیدوارم هر دو تیم با تمام قدرت و قوا وارد زمین شوند چون نگاه همه اهالی فوتبال به این بازی است. البته فکر می‌کنم پرسپولیس این توانایی را دارد که از سد سپاهان بگذرد چون همان طور که گفتم، مهره‌های خوبی در پرسپولیس بازی می‌کنند. اگر به لحاظ روحی و روانی به شرایطی رسیده باشند که برای یک تیم استاندارد باشد، قطعا پرسپولیس در این بازی برنده از زمین خارج می شود.»

سپهر در نهایت گفت: «یحیی گل‌محمدی اگر باهوش باشد، نه تنها سپاهان را در اصفهان شکست می دهد بلکه چهارمین قهرمانی پرسپولیس را رقم می‌زند و آن وقت به دنبال کسب قهرمانی در جام حذفی و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می رود.»

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس