کد خبر 1044752
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ذوب آهن نسبت به چند هفته قبل متحول شده و نتایج بهتری می‌گیرد و حریف سرسختی برای آبی پوشان است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر میزبان ذوب آهن اصفهان است و در صورت پیروزی در این بازی ۳۶ امتیازی شده و به روزهای آینده امیدوار تر می‌شود.

پیمان صاحب جمعی در خصوص این بازی اظهار داشت: استقلال خسته و پر مصدوم، اما با انگیزه به این دیدار می رود. ذوب آهن نیز تیمی متحول شده وو جان گرفته است که با انرژی زیاد به این دیدار می‌آید و این وجه تمایز دو تیم باعث می شود این دیدار غیر قابل پیش بینی شود.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: شنیده‌ام که بعضی از مصدومان استقلال به این بازی می‌رسند و این می‌تواند نقطه امیدواری باشد و ضریب موفقیت این تیم را در بازی مزبور بالا ببرد. در غیر اینصورت دست مجیدی برای این بازی هم بسته خواهد بود و این حسابی دردسر ساز می شود. 

بیشتر بخوانید:

منزوی: بازی استقلال و ذوب آهن باید لغو شود

وی اضافه کرد: همچنان نقطه برتری استقلال خط حمله این تیم و قدرت بالای مهاجمان آن است. خط حمله‌ای که می تواند برای هر خط دفاعی در ایران و آسیا دردسر ساز باشد. اما همچنان در خط دفاعی این تیم مشکلاتی وجود دارد که مهمترین آن ناهماهنگی است.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: در خط دفاعی استقلال از ابتدای فصل تاکنون تغییرات زیادی ایجاد شده و چندین ترکیب متفاوت در دیدارهای داخلی و خارجی به کار گرفته شده است. این باعث شده حالا که به هفته بیستم رسیدیم هنوز در خط دفاعی هماهنگی لازم ایجاد نشده باشد.

وی افزود: اگر آبی پوشان در فاز دفاعی به بلوغ برسند و دروازه این تیم کمتر آسیب پذیر باشد، با این قدرتی که در خط حمله دارند شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ دارند. معتقدم فرهاد مجیدی و دستیارانش باید روی این مشکل بیشتر از این کار کنند. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس