کد خبر 1044663
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
کامران منزوی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر جان بازیکنان هم مثل تماشاگران برای مسئولان مهم است دیدار استقلال و ذوب آهن را لغو کنند.

به گزارش مشرق، کامران منزوی در خصوص اینکه امروز عنوان شد برند این باشگاه به مزایده گذاشته شده بود اظهار داشت: ما در ابتدا باید ماهیت باشگاه را روشن کنیم که این باشگاه دولتی است یا خصوصی. اگر این موضوع روشن شود خیلی سریعتر به نتیجه می رسیم.

 

وی افزود:البته با همت تقی زاده و پیگیری مقام عالی وزارت ورزش کار خیلی سریعتر شده ولی اینکه در یک سال این ۲ باشگاه خصوصی شود خیلی بعید به نظر می رسد. مشکل مزایده برند هم به سال ۹۲ بر می گردد که دیونی را ایجاد کرده بودند و قادر به پرداخت آن نبودند. سندی هم صادر شده بود که همان سند مورد شکایت قرار گرفت و قاشی هم طبق قانون باشگاه را ۸۰۰ میلیارد تومان ارزشگذاری کرده و روی لوگو هم قیمت ۸۰۰ میلیون تومان قیمت گذاشته بود.

عضو هیات مدیره استقلال عنوان کرد: روی همین موضوع هم مزایده ایجاد شده بود که برنده مزایده باید این رقم را پرداخت می کرد که به محض اطلاع از این موضوع مبلغ شکایت را تامین کردیم. البته از آجا که  در پرده مالی باشگاه اسنادی وجود داشت که نشان می داد این بدهی پرداخت شده بلافاصله برای استیفای حق باشگاه شکایت‌نامه ای را تنظیم کرده و خواستار حق و حقوق باشگاه شدیم.

منزوی خاطر نشان کرد: در ماده ۸ و ۱۹ و ۵۵ قانون محاسبات وقتی دیونی بلامحل می شود باید به آن اعتبار تخصیص داده شود. باشگاه استقلال اعتبار دارد ولی به آن تخصیص داده نمی شود. روزی نیست که نبینیم کسی شکایت کرده باشد یا از باشگاه توقیف اموال گرفته شود.

وی در خصوص مجمع روز سه شنبه باشگاه و تغییر اعضای هیات مدیره استقلال گفت: در مجمع عمومی پیش رو متاسفانه دستور ترمیم هیات مدیره در آن نیست. دستور جلسه هم که صادر شود هیچکس نمی تواند آن را عوض کند. در این جلسه گزارش حسابرس قانونی مالی مطرح می شود.بنابراین ترمیم هیات مدیره که ۳ عضو  مستعفی داریم در دستور کار نیست.

عضو هیات مدیره استقلال که با شبکه خبر گفت و گو می کرد ادامه داد: من، فتح الله زاده و فتحی مستعفی هستیم و فقط ۲ عضو در هیات مدیره استقلال حضور دارد. بنده الان عضو هستم ولی تا مجمع تشکیل نشود نمی توانم استعفای خودم را رسمیت ببخشم. الان هم اعلام می کنم که نمی توانم در استقلال به کارم ادامه بدهم. در حال حاضر ۲ عضو هیات مدیره استقلال در این باشگاه حضور دارند و ۳ عضو دیگر باید ترمیم شوند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از ترمیم هیات مدیره طبق اساسنامه باید مدیرعامل را به مجمع معرفی کند اما مجمع روز سه شنبه شامل این موارد نمی شود چون اصلا در دستور جلسه نیست که در مورد تغییرات بحث صورت بگیرد.بعد از این دستور جلسه ممکن است اعضای مجمع نشست فوق العاده برگزار کنند و هیات مدیره را ترمیم و ان شاالله مدیرعامل را مشخص کنند.

منزوی در خصوص دیدار استقلال و ذوب آهن و عدم حضور تماشاگران گفت: من با مجیدی و خلیل زاده صحبت کردم. نظر شورای تامین صد در صد درست است و بازی باید بدون تماشاگر شود اما بازیکنان فوتبال ایران سرمایه هستند و اگر برای جان انسان ها ارزش قائل هستیم این ۳۰ بازیکن دو تیم هم برای ما ارزش دارند و باید بازی لغو شود. ما از کجا می دانیم از ۲۵ بازیکن دو تیم کسی به ویروس کرونا مبتلا نیست؟ آیا تست پزشکی از آنها گرفته شده است؟

وی ادامه داد: چرا همه چیز را فدای یک برنامه می کنیم؟ استقلال ۲ روز دیگر بازی بین المللی دارد، چرا خودمان به برخی چیزها دامن می زنیم؟ اگر برای تماشاگر ارزش قائل هستیم برای بازیکنان، مربیان، عکاسان و .... ارزش قائل باشیم. مگر می شود بازیکنان با هم برخورد نداشته باشند؟ سازمان لیگ و فدراسیون در برگزاری یک مسابقه نظر می دهند نه شورای تامین.جان بازیکنان ارزشمند است و من از این تصمیم خیلی ناراحت هستم. من به عنوان نایب رئیس هیات مدیره استقلال می خواهم که بازی استقلال و ذوب آهن لغو شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس