کد خبر 1044556
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
پیام حیدری

پس از اعلام موعود بنیادی فر به عنوان داور بازی استقلال و ذوب آهن، تیم داوری این دیدار تغییر کرده و پیام حیدری به این عنوان انتخاب شد.

سرویس ورزش مشرق پیام حیدری همان داوری است که پیش از این چندین بار در لیگ های شانزدهم، هفدهم و نوزدهم برای استقلال سوت زده ولی خاطراتی تلخ را برای این تیم رقم زده است. داوری که شروع بد این تیم در لیگ نوزدهم را هم قضاوت کرد.

در ادامه به بررسی هر ۶ دیداری که پیام حیدری برای استقلال سوت زده پرداخته شده است.

*اولین قضاوت؛ شکست تلخ!

جمعه ۱۹ آذرماه سال ۱۳۹۵، کمیته داوران پیام حیدری را به عنوان داور دیدار حساس استقلال در تبریز مقابل تراکتور در نظر گرفت. این برای اولین بار بود که داور جوان کشورمان مسابقات استقلال را سوت می زد. مسابقه ای که در پایان ۱-۲ به سود تبریزی ها به پایان رسید. این بازی دقیقا ۳ سال و ۲ ماه و ۱۳ روز پیش برگزار شده بود. تک گل استقلال در آن دیدار را هم کاوه رضایی به ثمر رساند ولی مانع از شکست این تیم نشد. مسابقه ای که در لیگ شانزدهم و در هفته سیزدهم برگزار می شد.

*دومین باخت با دومین سوت!

حدود ۴۰ روز پس از آن دیدار، پیام حیدری در هفته هفدهم همان فصل برای دومین بار به عنوان داور دیداری دیگر برای تیم استقلال انتخاب شد. مسابقه استقلال خوزستان که در پایان با برد تیم خوزستانی (۱-۲) به پایان رسید. در آن دیدار هم تک گل استقلال را کاوه رضایی به ثمر رساند. آن مسابقه روز سه شنبه ۲۸ دیماه ۱۳۹۵ برگزار شد.

*سومین سوت و اولین برد آبی ها!

پیام حیدری در لیگ شانزدهم بیشترین قضاوت را برای تیم استقلال انجام داد. او در تاریخ شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ در مشهد به دیدار شهر خودرو رفت و حریفش را ۱-۲ شکست داد. گلهای استقلال در آن مسابقه را امید نورافکن و جابرانصاری به ثمر رساندند. در همان دیدار که در هفته بیست و نهم برگزار شد داور جوان هرایر مکویان را در دقیقه ۳+۹۰ با کارت زرد دوم از زمین اخراج کرد.

*اولین تساوی در تهران!

استقلال در تاریخ شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ در هفته هفتم لیگ هفدهم در تهران میزبان ذوب آهن اصفهان بود. در پایان آن بازی دو تیم به نتیجه تساوی ۱-۱ دست یافتند. تک گل استقلال در آن مسابقه را روزبه چشمی به ثمر رساند. این داور حالا پس از حدود ۲ سال و ۴ ماه بار دیگر برای قضاوت دیدار این دو تیم انتخاب شده است.

*پنجمین قضاوت با تساوی!

تیم پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر در خانه میزبان استقلال بود. دیداری که در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید و استقلال ۲ امتیاز حساس را در لیگ هفدهم از دست داد. این بازی ۲ سال و دو ماه پیش در آذرماه ۱۳۹۶ برگزار شد.

*آخرین قضاوت مثل اولین سوت!

پیام حیدری در حالی که در طول لیگ هجدهم هرگز مسابقات استقلال را سوت نزد اولین دیدار لیگ نوزدهم را در تبریز برای استقلالی ها قضاوت کرد. بازی که محمد دانشگر در دقیقه ۳+۹۰ با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج و همان خطای پشت ۱۸ به گل برتری ماشین تبدیل شد. این دیدار اول شهریور سال جاری برگزار شده و حالا حیدری دقیقا پس از ۶ ماه بار دیگر باید یکی از دیدارهای استقلال را سوت بزند. دیدار استقلال و ذوب آهن ساعت ۱۸:۳۰ در استادیوم بدون تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد.

*جدول نتایج استقلال با حیدری!

تیم استقلال در این ۳ سال از مجموع ۶ مسابقه ای که با قضاوت پیام حیدری برگزار کرده از ۱۸ امتیاز ممکن تنها ۵ امتیاز بدست آورده است!

جدول نتایج استقلال با این داور به شرح زیر است:

جدول نتایج استقلال با قضاوت پیام حیدری

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

تفاضل

امتیاز

۱

۲

۳

۵

۷

۲-

۵

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • reza IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    3 4
    قرارنیست داورها برای استقلال مفید باشند حال که خوب هست میگویند بد است.
  • سوزش پوکر IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 0
    اصلا آقا پیام استقلالیه . اینو همه میدونن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس