کد خبر 1044390
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
شورای شهر

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در جلسه هیأت رئیسه شورا نتیجه بر این شد که جلسات برقرار باشد ولی به دلیل افزایش غایبین شورا ممکن است صحن شورا برگزار نشود.

به گزارش مشرق، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران،‌ درباره برگزاری جلسه اضطراری در شورای شهر به دلیل کرونا و اظهار داشت:‌ هنوز تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید:

شهردار منطقه ۱۳ به کرونا مبتلا شده؟

وی افزود: در جلسه هیأت رئیسه برخی از همکاران حضور داشتند و در بررسی‌های اولیه تصمیم مبنی بر تعطیلی شورای شهر گرفته نشد و بنا بر این بود که جلسات برقرار باشد. 

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: البته ممکن است به دلیل به حد نصاب نرسیدن جلسه با توجه به تعداد غایبین احتمالی جلسه تعطیل شود.

برخی اعضای شورای شهر هفته پیش با شهردار منطقه ۱۳ که مشکوک به ویروس کروناست جلسه داشتند. محسن هاشمی بعد از این دیدار هم با برخی دیگر از اعضا ملاقات کرد و امروز گفت که به دلیل این اتفاقات از خانه بیرون نرفتم.

پس از این خبر ناهید خدا کرمی ، عضو کمیته سلامت و محیط زیست شورای شهران اظهارداشت: شورای شهر فعلا به دلیل موضوع کرونا به مدت یک هفته تعطیل است ولی روابط عمومی شورای شهر اعلام کرد: یک عضو شورا به تنهایی نمی‌تواند تصمیم برای تعطیلی داشته باشد و این موضوع باید در هیات رئیسه بررسی شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس