کد خبر 1044221
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
نتیجه انتخابات مجلس یازدهم در دماوند و فیروزکوه مشخص شد

بر اساس آمار نهایی از بین نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، آقای پرویز اوسطی با کسب 17196 رأی به بهارستان راه یافت.

به گزارش مشرق، مردم شهرستان های قروه و دهگلان روز دوم اسفند ماه باحضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از بین 15 داوطلب، پرویز اوسطی را انتخاب کردند.  

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه قروه و دهگلان با تقدیر از حضور خوب مردم در پای صندوق های أخذ رأی اظهار داشت: 178 شعبه اخذ رأی در دو حوزه انتخاباتی شهرستان قروه و دهگلان در نظر گرفته شد که از این تعداد 70 شعبه در دهگلان و 108 شعبه در قروه قرار داشت. 

حسین الماسی با تقدیر از همکاری های هیئت اجرایی انتخابات، هیئت نظارت انتخابات ، اعضای شورای تامین ، ائمه جمعه و جماعات و نهادهای انقلابی ادامه داد: در شهرستان قروه ما یک انتخابات بسیار سالم و در کمال امنیت را برگزار کردیم و هیئت های نظارتی و بازرسی نیز از اکثر شعبه ها بازدید نمودند و رضایت کاملی از نحوه برگزاری انتخابات داشتند.

 به گفته رئیس ستاد انتخابات شهرستان قروه در این دوره از انتخابات مجلس از مجموع آرای مأخوذه به تعداد 73 هزار و 162 رأی، تعداد 67 هزار و 59 رأی صحیح و 6 هزار و 103 رأی باطله به صندوق اخذ رأی رفته است.

بیشتر بخوانید:

نتایج اولیه یازدهمین دوره انتخابات مجلس به تفکیک استان

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قروه حسین الماسی با اعلام آمار نهایی رأی های اخذ شده، اظهار داشت: «پرویز اوسطی»  با  تعداد 17 هزار و 196 رأی موفق شد با کسب بیشترین درصد آمار موفق شد به عنوان نماینده مجلس یازدهم وارد بهارستان شود.

او همچنین از 13 هزار و 450 رأی به نام «حبیب اله محمدی تلوار»،10 هزار و 456 رأی به نام «محمدقربان کیانی»، 7 هزار و 887 رأی به نام «محمد خالدیان» خبر داد.

الماسی در ادامه آرای کسب شده توسط «هادی عبدالملکی» را 3 هزار و 478 رأی، «فاطمه فرهادی» را 3 هزار و 182 رأی، «مرتضی جوانمردی» را 3 هزار و 98 رأی، «برزو سهرابی نور» با هزار و 902 رأی و «حسین مفاخری» با هزار و 546 رأی دانست.

مطابق گفته های رئیس ستاد انتخابات قروه در ادامه «خالد رضایی» دارای هزار  و 440 رأی، «هوشنگ بختیار» دارای هزار و 205 رأی، «مسعود مفاخری» با 995 رأی، «فتح اله پناهی» با 678 رأی، «مجتبی رضایی» با 299 رأی و «فردین محمدی» با 247 رأی در ردیف های بعدی قرار گرفته اند. 

حسین الماسی گفت که درصد مشارکت مردم شهرستان قروه و دهگلان 48 درصد بوده و مشارکت مردم شهرستان قروه هم با 51 درصد صورت گرفته است.   

 او میزان مشارکت در دوره قبل را 72 درصد اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس