کد خبر 1044136
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
کریم باقری

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم استوکس با نظر چه کسی جذب شد اما او باید پاسخگوی حواشی که به وجود آورده است، باشد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس برخلاف چند سال گذشته نتوانسته نمایش خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد و از دو بازی ابتدایی خود در این مسابقات فقط یک امتیاز کسب کرده است. این موضوع، حواشی بوجود آمده در مورد آنتونی استوکس و همچنین احتمال حضور کریم باقری در کادرفنی تیم ملی بهانه‌ای شد با مربی پرسپولیس گفت‌وگویی داشته باشیم.

گفت‌وگو با باقری را در زیر می‌خوانید.

 پرسپولیس در دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان طوری نتیجه گرفت که هوادارانش را نسبت به آینده نا امید کرد، دلیل شروع بدی که داشتید چه بود؟
در اینکه همه اعضای تیم تمام تلاش خود را در این دو بازی انجام دادند شکی نیست اما خودتان بهتر می‌دانید که سطح مسابقات لیگ قهرمانان با لیگ برتر متفاوت است و بازیکنان باید در شرایط بهتر و تمرکز بالاتری در این بازی‌ها حاضر شوند. متاسفانه در بازی با الدحیل اصلا شروع خوبی نداشتیم و به خاطر اشتباهاتی که داشتیم دو گل زود هنگام دریافت کردیم. بعد از آن کنترل بازی را در دست گرفتیم که برای تغییر نتیجه کافی نبود. در بازی دوم هم گل‌های بدی خوردیم که باز هم دلیلش عدم تمرکز در خط دفاع بود. فوتبال بازی اتفاقات است و فکر می‌کنم در این بازی بدشانس بودیم که اتفاقات به ضررمان رخ داد.

با شرایط موجود چقدر شانس صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را دارید؟
کارمان خیلی سخت شده است. یک امتیاز از دو بازی اصلا خوب نیست و با وجود تیم‌های با کیفیتی که در گروه‌مان قرار دارند خیلی باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم. دیگر فرصت اشتباه نداریم و باید کیفیت و تمرکزمان را در بازی‌های آینده بالا ببریم.

بیشتر بخوانید:

چرا کریم باقری دستیار اسکوچیچ نمی‌شود؟

برخی اعتقاد دارند پرسپولیس یا کلا تیم‌های ایرانی با مربیان ایرانی در لیگ قهرمانان به جایی نخواهند رسید، نظر شما چیست؟
هر فردی آزاد است نظر خودش را بگوید. وقتی نتیجه بگیریم تعریف و تمجید می‌شود و وقتی هم بد نتیجه بگیریم این حرف‌ها زده می‌شود.  اگر منظورتان این است که پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی نمی‌تواند در لیگ قهرمانان نتیجه بگیرد الان برای قضاوت زود است. ضمن اینکه اگر دوران موفق پرسپولیس با برانکو در لیگ قهرمانان را جدا کنیم، مگر قبلی‌ها نتیجه گرفته بودند؟! در دو دوره‌ای که با برانکو به مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان رفتیم قطعا حضور این مربی تاثیر زیادی در نتایج تیم داشت اما الان دیگر آن دوران گذشته و باید به حال و آینده فکر کنیم. قطعا برای نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان باید تلاش بیشتری کرد. سال به سال موفقیت در این مسابقات سخت‌تر می‌شود چرا که حریفان به بهترین شکل خودشان را برای این بازی‌ها تقویت می‌کنند.

در مورد استوکس صحبت کنید که بعد از بازی با الشارجه در تمرینات تیم‌تان حاضر نشد!
چه بگویم! متاسفانه این بازیکن با وجود اینکه مرخصی‌اش تمام شده بود در تمرین شرکت نکرد و باید به خاطر همین بی‌انضباطی به باشگاه و کادرفنی پاسخگو باشد.

بازیکنی که از نظر بدنی با بقیه نفرات فاصله زیادی دارد چرا باید در این شرایط حساس چند روز به مرخصی برود؟
هر بازیکنی در شرایطی قرار می‌گیرد که نیاز به مرخصی دارد. استوکس هم از گل‌محمدی خواست دیرتر به ایران برگردد چرا که کار شخصی دارد و او هم اجازه داد. حالا اینکه هنوز به تمرینات برنگشته مسئولش خود استوکس است که باید جوابگوی حواشی که به وجود آورده باشد.

وقتی همه می‌دانستند استوکس بازیکن حاشیه‌ای است و چند ماهی هم تیم نداشته چه دلیلی داشت برای جذب او این همه پول هزینه شود؟
نمی‌دانم استوکس با نظر چه کسی جذب شد و به این خاطر هم جوابی برای این سوال ندارم.

بازی روز یکشنبه با سپاهان را چطور می‌بینید؟
بازی با سپاهان در چند سال اخیر بیشتر از اینکه مسائل فنی در آن دیده شود تحت الشعاع مسائل حاشیه‌ای بوده که واقعا هم برای فوتبال ما خوب نبوده است. اکثر این حواشی از چند روز قبل از بازی در شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود. من خیلی خودم را درگیر شبکه‌های اجتماعی نمی‌کنم اما از دوستان می‌شنوم که چه جوی برای این بازی راه می‌اندازند. امیدوارم این بازی تمهیداتی اندیشیده شود که بازی کم حاشیه‌ای را در اصفهان ببنیم و باز هم اتفاقات بد گذشته تکرار نشود.

صحبت از حضور شما در کادرفنی تیم ملی است، اگر اسکوچیچ پیشنهاد دهد حاضرید دستیار او شوید؟
فعلا که به من پیشنهادی نشده است، به خاطر همین ترجیح می‌دهم فعلا در این زمینه صحبتی نکنم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    16 8
    لیگ برتر با لیگ قهرمانان آسیا فرقی نداره فقط اینجا وزیر ورزش و داوران با شما هستند ولی در آسیا متاسفانه نیستند چون خریدنی نیستند
  • احمدخواجوند US ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    4 5
    ماچطوری نام چکس لواکی به چک تغییردادیم لطفا نام استوکس را هم تغییر دهید که بافرهنگ ما سازگاری ندارد
  • علی IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    7 11
    کریم خان تورا سنه نه
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    0 0
    منم نمی‌دونم با نظر کی جذب شد،فقط می‌دونم یه جوری جذب شد که اگه الان خودشم بذاره بره یه ضرر مفصلی به بیت المال میزنه رفتنش چه برسه به اینکه شما اخراجش کنین،اصلا هم این ضررهایی که این دوتا باشگاه به بیت المال میزنن به چشم نمیاد اعتراضی نیست که مثلا با پول فلان بازیکنی که با بد قرارداد بستن مدیران بی کفایت خودش ول کرده رفته اما باز ما محکوم به پرداخت غرامت چندبرابر قراردادش میشیم،چندتا خونه میشد واسه زلزله زده ها ساخت؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس