هالیوود

فیلم سینمایی چاقوکشی به کارگردانی ریان جانسون در ششمین هفته از اکران خود در سینماهای هالیوود با فروشی معادل ۱۶۲ میلیون دلار با دو پله سقوط نسبت به هفته گذشته در جایگاه نهم باکس آفیس ماهانه ایستاد.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی چاقوکشی به کارگردانی ریان جانسون در ششمین هفته از اکران خود در سینماهای هالیوود با فروشی معادل ۱۶۲ میلیون دلار با دو پله سقوط نسبت به هفته گذشته در جایگاه نهم باکس آفیس ماهانه ایستاد.

جانسون سابقه کارگردانی چهارده فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را در کارنامه خود ثبت کرده که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به فیلم سینمایی جنگ ستارگان-آخرین جدای اشاره کرد، وی همچنین کارگردانی سریال مطرح برکینگ بد را در سابقه هنری خود می‌بیند.

ریان جانسون از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. وی همچنین برنده جوایزی همچون جایزه انجمن کارگردانان آمریکا شده است، وی هم اکنون پیش تولید نسخه جدید جنگ ستارگان را آغاز کرده است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی وقتی چاقو از غلاف خارج می‌شود به تازگی به پایان رسیده است، نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را خود کارگردان بر عهده داشته و به احتمال فراوان پارامونت پیکچرز پخش جهانی آن را انجام خواهد داد.

از جمله نکات جذاب این فیلم سینمایی می‌توان به حضور کریس ایوانز بازیگر مطرح سینمای هالیوود اشاره کرد، ایوانز در آثار متفاوتی به ایفای نقش پرداخته، اما به خاطر بازی در مجموعه فیلم‌های کاپیتان آمریکا و همچنین اونجرز به شهرت فراوانی دست پیدا کرده است.

دانیل کریگ دیگر بازیگر مطرح فیلم است، وی نیز با وجود فعالیت‌های متفاوت در سینما تنها با نام جیمز باند به خاطر آورده می‌شود، حضور وی در نقش جیمز باند در چند نسخه اخیر این فیلم با استقبال خوبی روبرو شده است.

آنا دی آدامز، مایکل شنون، کاترین لانگفورد، ریکی لیدهام، جیم لی کورتیس، تونی کولت و کریستوفر پلامر دیگر بازیگران معروفی هستند که در این فیلم با کریس ایوانز و دانیل کریگ همبازی شده اند، به تازگی تصاویری از حضور دو بازیگر اصلی این فیلم منتشر شده است. 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس