کد خبر 1043948
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
فرماندار تهران

فرماندار تهران گفت: ما برای تعطیلی مدارس پیشنهاد دادیم چرا که مدارس ما یا محل شعبه هستند و یا در شعبی که در مدارس نیستند از فرهنگیان استفاده شده است لذا در هر صورت کار دشوار می شود.

به گزارش مشرق، عیسی فرهادی با اشاره به روند برگزاری انتخابات، گفت: امروز روز وعده داده شده‌ای بود که از ١٠ ماه پیش با پیشنهاد وزیر کشور و دستور شورای نگهبان امروز تعیین و امروز با سه هزار و ٨١٠ شعبه رأی در حوزه فرمانداری تهران آغاز شد.


فرماندار تهران خاطرنشان کرد: در حوزه فرمانداری تهران بیش از سه هزار و ٩٠٠ شعبه بود و با سیستمی که طراحی شد در همان ساعات اولیه رای گیری قریب به اتفاق اعضای شعبه های ما به سامانه وزارت کشور متصل شدند و کار انجام گرفت.

وی تصریح کرد: رای گیری با استقبال خوبی در همه مراکز و شعب همراه بود و همچنان نیز ادامه دارد و تا ساعت ١٨ که ساعت قانونی انتخابات است ادامه خواهد داشت و طبیعتا با پیشنهاد فرمانداری و استانداری و تمدید وزیر محترم کشور انتخابات تداوم پیدا می کند و قانونا تا ١٢ شب به شرطی که مراجعه کننده داشته باشد می تواند ادامه پیدا کند.

فرهادی در ادامه عنوان کرد: پیش بینی ما این است که عصرها معمولا شلوغ‌تر از صبح‌ها است و با توجه به اینکه امروز روز تعطیل است مردم فرایند حضور خود در انتخابات را در بعدازظهرها انتخاب می‌کنند.

فرماندار تهران تصریح کرد: تا این لحظه مشارکت، مشارکت خوبی بوده، اما شرایط و امکانات کامل از نظر پشتیبانی، نقلیه، محل شعب، آنتن دهی شعب و دستگاه های احراز هویت که به کار گرفته شده و حتی از یک رای تکراری جلوگیری می‌کند قابل توجه است.


وی ادامه داد: سیستم با تجربه ای که وجود داشت در این دوره خیلی روان‌تر کار را دنبال کرد و نزدیک به ٢١٠ شعبه نسبت به دوره قبل در مراکز پرجمعیت ما که در دوره قبل رای بالاتر از ١٣٠٠ عدد داشتند، پیش بینی و اضافه شد.

فرهادی افزود: نیروی انتظامی تهران بزرگ پیش بینی بسیار خوبی داشت و در این سه هزار و ٨١٠ شعبه ای که فرمانداری تهران اداره کرد، حتی یک شعبه بدون حضور ماموران انتظامی نداشتیم و از همان ساعات اولیه طبق قانون حضور پیدا کردند و تا الان کوچک‌ترین مورد امنیتی و انتظامی گزارش نشده است و کار به خوبی و برنامه ریزی که انجام گرفته دنبال می شود.

فرماندار تهران گفت: ما برای تعطیلی مدارس پیشنهاد دادیم چرا که مدارس ما یا محل شعبه هستند و یا در شعبی که در مدارس نیستند از فرهنگیان استفاده شده است لذا در هر صورت کار دشوار می شود و شمارش آرا نیز طول می کشید و حداقل فردا را پیشنهاد دادیم تا تعطیل شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس