کرونا

علی لاریجانی بر تشکیل فوری جلسه شورای تامین و اتخاذ هر چه سریعتر تصمیمات پیشگیرانه به‌ویژه ایمن‌سازی مجامع عمومی قم در قبال بیماری کرونا تاکید کرد.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، عصر امروز چهارشنبه، ۳۰ بهمن  در تماس تلفنی با وزیر بهداشت و  درمان و آموزش پزشکی، ضمن دریافت آخرین گزارش ها و اطلاعات در زمینه دو مورد ابتلای قطعی به کرونا درشهرستان  قم، بر اتخاذ تدابیر لازم برای اقدامات  پیشگیرانه و بهداشتی عاجل  در این خصوص  تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

شیوع کرونا در قم کنترل شد

فوت دو نفر به دلیل ابتلا به کرونا در قم

لاریجانی همچنین طی تماس تلفنی جداگانه با وزیر آموزش و پرورش، توصیه های لازم مبنی بر صیانت از محیط مدارس نسبت به شیوع ویروس کرونا و آگاهی بخشی لازم در این خصوص به والدین و دانش آموزان را ارائه کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی، طی تماس تلفنی  جداگانه با بهرام سرمست،  استاندار قم نیز بر تشکیل  فوری جلسه شورای تامین و اتخاذ هر چه سریعتر تصمیمات پیشگیرانه به ویژه  ایمن سازی  مجامع عمومی، مدارس و دانشگاه های استان قم در قبال بیماری کرونا تاکید کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
    0 0
    چند نفر گرفتن ک دونفر مردن
  • چرا نادان کند کاری؟ IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
    1 1
    وقتی کشور را تماماً ایزوله نکردید و جلوی مهاجران و گردشگران را نگرفتید همین هم میشود. باید کشور تماماً به روی گردشگران مسدود میشد. قم یک شهر گردشگری هست که از مالزی و اندونزی مسلمان زیادی به اونجا میاد. دلیلش فقط همینه که گفتم. گردشگران مسلمان جنوب شرق آسیا ویروس را آوردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس