کد خبر 1042562
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
سرمربی شارجه

سرمربی تیم فوتبال شارجه امارات گفت: پرسپولیس بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارد که کار سختی برای پیروزی مقابل این تیم خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، عبدالعزیز العنبری در نشست خبری قبل از دیدار پرسپولیس و شارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارند و چندین سال است که در صدر جدول لیگ کشورشان هستند. خوشحالیم که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم. این جام به تجربه بازیکنان ما اضافه می‌کند و امیدواریم فردا نتیجه خوبی کسب کنیم.

بیشتر بخوانید:

صحبتهای گل‌محمدی قبل از بازی با الشارجه/ در ترکیب تغییر خواهیم داشت

سرمربی شارجه گفت: ما باید برای لحظه لحظه بازی برنامه داشته باشیم. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و تیم خطرناکی است. برای کنترل خط حمله آنها نیز برنامه خواهیم داشت و از هواداران می‌خواهیم که در بازی مهم فردا کنار ما باشند.

او گفت: قطعاً هدف ما صعود از این گروه است. می‌دانیم که کار سختی است و تیم‌های قدرتمندی در این گروه هستند. اما تلاشمان را می‌کنیم و با حمایت هواداران می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

خبرنگاری از العنبری پرسید، مربی پرسپولیس گفته است کایو و مندس را کنترل می‌کنیم، نظر شما چیست؟ سرمربی شارجه هم پاسخ داد: قطعاً هر تیمی برنامه‌های خاص خود را خواهد داشت. ما یک استراتژی جدید خواهیم داشت هرچند می‌دانیم که حریف ما پرسپولیس و یک تیم قوی است. ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم.

من دو بازی قبلی پرسپولیس مقابل الدحیل و استقلال را دیده‌ایم. آنها خیلی خوب حمله میکنند و برای این کار مهره‌های قدرتمندی دارند. تلاش می‌کنیم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس