کد خبر 1042409
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
محمد علی الحوثی - کراپ‌شده

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن با اشاره به انتشار خبری از توقیف یک کشتی نزدیک یمن، ادعای اینکه حامل سلاح ایرانی است، تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در صفحه توئیتر خود به ادعای آمریکا مبنی بر توقیف یک کشتی حامل سلاح در نزدیکی یمن واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

آسمان یمن دیگر برای جنگنده‌های سعودی امن نیست

او در صفحه توئیتر خود نوشت: از طریق اخبار مطلع شدیم که دزدان دریایی آمریکایی، یک کشتی را در دریای عرب توقیف کرده‌اند؛ اگر همچنان که دزدان دریایی آمریکایی ادعا می‌کنند که این کشتی به سمت یمن در حرکت بوده؛ چرا مانع آن نشدند تا خود را به بنادر یمن برساند و آن‌جا توقیف شود؟ بنادری که در سیطره نیروهای مسلح و کمیته‌های جمهوری یمن [وابسته به منصور هادی] در طول دریای سرخ است».

نیروی دریایی آمریکا روز پنجشنبه هفته گذشته مدعی شد که یک کشتی حامل سلاح در دریای عرب را در روز یکشنبه (۲۰ بهمن) که حامل ۱۵۰ موشک ضد تانک و سه موشک زمین به جو بوده توقیف کرده است.

آمریکا در ادامه همراستا با ائتلاف سعودی بار دیگر مدعی شد که این سلاح‌ها ساخت ایران بوده‌اند.

ارتش و انصارالله یمن بارها با رد چنین ادعاهایی تأکید کرده‌اند که سلاح‌های یمن در خاک این کشور و به دست متخصصان یمنی ساخته می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    32 13
    توقیف این کشتی چخان ازجانب امریکایی امریکا به خاطر این دروغ عربستان سرکیسه کرده عربستان نادان ترازان فکر کنی هست دروغ امریکا باور می کند ایران مثل عربستان نادان تشریف ندارد ازکجا معلوم مقصد یمن شایدامریکا ازعالم هپرت خبردارشده
  • LB ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
    13 10
    زمین به جو؟ مترجم رو جو گرفته. ارض جو یعنی زمین به هوا!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس