کد خبر 1042068
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
سعدالله یف

چهره شاخص کشتی جهان که ۵ طلای جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد، پس از کسب پنجمین مدال طلای اروپا در واکنش به این سوال که آیا به دنبال شکستن رکورد الکساندر کارلین است یا خیر، گفت: توانایی ندارم.

به گزارش مشرق، در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی اروپا ۲۰۲۰ در رم پایتخت ایتالیا، عبدالرشید سعدالله‌یف ملقب به تانک روس که ۵ مدال طلای جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد، برای پنجمین مرتبه موفق به کسب عنوان قهرمانی اروپا شد.

تانک روس در مجموع ۵ دوره حضور در این رقابت‌ها موفق به کسب ۲۲ پیروزی شده و هیچ شکستی نیز در کارنامه خود نداشته است.

بیشتر بخوانید:

یزدانی در صدر برترین آزادکاران جهان

سعدالله‌یف پس از کسب پنجمین مدال طلای رقابت‌های قهرمانی اروپا، در پاسخ به این سوال که آیا بدنبال شکستن رکورد الکساندر کارلین در این مسابقات خواهد بود یا خیر، گفت: این پنجمین مدال طلای من در اروپا بود اما امیدوارم آخرین مدال طلایم در این رقابت‌ها نباشد. بوایسار سایتی‌یف موفق به کسب ۶ مدال طلای اروپا شد و الکساندر مدوید نیز ۷ مرتبه موفق به کسب این عنوان شده است، همچنین الکساندر کارلین ۱۲ مرتبه بر سکوی نخست اروپا ایستاده و فکر می‌کنم من توانایی رسیدن به ۱۲ مدال طلا در اروپا را ندارم.

سعدالله‌یف دارنده مدال طلای المپیک ریو ۲۰۱۶ در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی اروپا در رم، مقابل آلبرت ساریتوف دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ از رومانی(که او هم روسی الاصل است) با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شد و به مدال طلا رسید.

وی پس از این پیروزی گفت: برد آسانی برای من نبود و قرعه خوبی در این رقابت‌ها نداشتم. از همان ابتدا رقیبان بسیار جدی داشتم و هر چند از نتیجه راضی هستم اما از نحوه مبارزه‌ام راضی نیستم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس