کد خبر 1041508
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
می خواهم بمانم - کراپ‌شده

اختتامیه مسابقه "می خواهم بمانم" امروز شنبه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار می شود.

به گزارش مشرق، اختتامیه مسابقه "می خواهم بمانم" روز شنبه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار می شود.

به گفته وجیهه سامانی دبیر علمی این جشنواره، مرحله نهایی داوری مسابقه داستان نویسی "می خواهم بمانم" به اتمام رسیده و سه اثر برگزیده انتخاب شده اند که روز شنبه ۲۶ بهمن در مجموعه فرهنگی سرچشمه، برگزیدگان خود را معرفی می کند.

فراخوان مسابقه "می خواهم بمانم" در پنج محور و ذیل عنوان "نه به سقط عمدی جنین" در تیرماه سال ۹۸ در فضای رسانه ای کشور منتشر شد و این مسابقه رسما شروع به فعالیت کرد.
مهلت ارسال آثار تا پایان مهر ماه بود که تا ۲۴ آبان ماه تمدید شد. و در این مدت ۸۹۹ اثر داستانی در قالب داستان کوتاه به دبیرخانه جشنواره رسید.

داوری مرحله اول مسابقه آذرماه توسط چهار نفر از نویسندگان حوزه ادبیات داستانی خانم ها: سیده عذرا موسوی، فاطمه سلیمانی، سمیه عالمی و آقای مصطفی رضایی انجام شد.
مرحله دوم و نهایی داوری در دی ماه صورت گرفت و ارزیابی آثار توسط سه نویسنده پیشکسوت؛ خانم زهرا زواریان و آقایان هادی خورشاهیان و ساسان ناطق به پایان رسید.

امروز شنبه ۲۶ بهمن ماه، مصادف با میلاد بانوی آب و آیینه، حضرت فاطمه زهرا (س) است، اختتامیه این جشنواره در محل مجتمع سرچشمه، تالار گفت و گو برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس