کد خبر 1040098
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
فیرمینو

روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، بایرن مونیخ از همین حالا به دنبال عقد قرارداد با ستاره های بزرگ در تابستان پیش رو است و نشریه سان مدعی شد آنها قصد دارند با پیشنهادی هنگفت برای خرید روبرتو فیرمینو، ستاره 28 ساله و گلزن مرسی سایدی ها اقدام کنند. هانسی فلیک علاقه زیادی به روبرتو فیرمینو دارد و بایرن مونیخ می خواهد با جذب مهاجمی توانمند در کنار رابرت لواندوفسکی، ابتدا بخشی از بار هجومی را از دوش این بازیکن برداشته و در ادامه سالهای بعد از روبرتو فرمینو به عنوان جانشین لواندوفسکی در ترکیب بهره گیرد.

بیشتر بخوانید:

کوتینیو به لیورپول باز می‌گردد؟

فیرمینو که در سال 2015 و از هوفنهایم راهی لیگ برتر شده بود، تجربه بازی کردن در بوندسلیگا را نیز در کارنامه دارد و بایررن می خواهد با پیشنهادی 75 میلیون پوندی برای خرید این بازیکن اقدام کند. البته روبرتو فرمینو تا سال 2022 با لیورپول قرارداد داشته و خرید این بازیکن کار دشواری خواهد بود.

اما تلاش برای خرید روبرتو فیرمینو، منافاتی با پروژه جذب لروی سانه برای بایرن مونیخ نخواهد داشت. وینگر 22 ساله و آلمانی سیتی تا پایان فصل بعد با این تیم انگلیسی قرارداد دارد و در صورت عدم تمدید، بایرن شانس بالایی برای خرید او خواهد داشت. لروی سانه در تابستان سال گذشته نیز تا آستانه انتقال به بایرن مونیخ پیش رفت، اما یک مصدومیت غیرمنتظره این روند را به تاخیر انداخت و احتمالا بایرن به زودی دوباره برای جذب او با سیتی وارد مذاکره خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس