image-20200209175220-1.png

دلایل حضور در نمایشگاه در گذر زمان تغییرکرده است چرا که مطالبات مردم از نمایشگاه‌ها در گذر زمان دست خوش تغییراتی شده است.

اگر در گذشته به نمایشگاه‌ها به عنوان بازارهایی که همه چیز در آن‌ها یافت می‌ شد، نگاه می‌کردند اکنون به نمایشگاه‌های به عنوان بنگاه‌های عظیم تجاری و تبلیغاتی می‌نگرند و بیشتر از جنبه‌های خریداری سعی در به روز کردن خود در یکی از ایستگاه‌های مدرنیته دنیا هستند

به گزارش روابط عمومی هلدینگ ملاصدرا، این مجموعه با تیم تخصصی خود تحت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران 23 بهمن ماه ۱۳۹۸ که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کند.

نمایشگاهی که سال‌هاست در تهران برگزار می‌شود و شرکت‌های هواپیمایی، آژانس‌های گردشگری، فعالان صنعت گردشگری، هتل‌های ایران، سازمان‌های دولتی و سازمان‌های مختلف گردشگری خارجی در آن مشارکت می‌کنند، در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته هلدینگ ملاصدرا نیز با برپایی غرفه، حضوری گسترده در این نمایشگاه با ارائه خدمات داخلی و بین المللی و همچنین معرفی آخرین دستاوردهای خدماتی خود، حضور دارد.

گفتنی است به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، برای افرادی که تلاش می‌کنند به بازار تجارت وارد شوند یا کسب و کارشان را در داخل و خارج از کشور ارتقا دهند، این فرصت فراهم شده تا خدمات ثبت داخلی، ثبت جهانی و بین المللی، امور اقامت از طریق ثبت شرکت، امور حقوقی و طراحی و تبلیغات را با تخفیف ویژه دریافت کنند.

از جمله خدمات ارائه شده هلدینگ ملاصدرا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

 و...

خوشبختانه حضور هلدینگ ملاصدرا در نمایشگاه‌های گردشگری و ورود به عرصه‌های بین المللی در این حوزه باعث شده که به یک مرجع معتبر و شناخته شده بین المللی در بخش گردشگری ایران جهت هرگونه مشاوره و اقدامات ثبتی و حقوقی برای علاقه‌مندان از سراسر جهان و ایران تبدیل شود.

حتی یک ملاقات در یک نمایشگاه می‌تواند به افزایش بهره وری مجموعه شما در تمام سال برای شما و مشتری شما منجر شود. با کسب مشاوره رایگان از کارشناسان ملاصدرا آگاهی مخاطب در مورد شرکت و برند در داخل و خارج از کشور و همچنین ایجاد و راه اندازی کسب و کار آنلاین افزایش می‌یابد. این آگاهی را می‌توان در تمام سال حفظ کرد. همچنین رابطه خود را با هلدینگ تخصصی ملاصدرا حفظ کنید

اگر صاحب یک شرکت یا برند تازه تاسیس هستید حضور در نمایشگاه برای شرکت‌های جدید مهم است چرا شما می توانید دیدگاهی از گسترش کسب و کار در خارج از کشور و انواع تبلیغات، عملکرد و راهکار های جدید آن‌ها به دست آورید، حضور در نمایشگاه گردشگری و استفاده از تخصص ملاصدرا یکی از مهم‌ترین مواردی است که در نمایشگاه از آن بهره مند می شوید.

راهکارهای تبلیغاتی و تکنیک‌های آنلاین ملاصدرا یک بازار بسیار هدفمند را جذب می‌کند که به محصول شما اعتبار و شهرت می‌دهد ‌

گرچه این رویداد تنها چند روز طول می‌کشد؛ ولی هزاران نفر از مشتریان علاقه‌مند به یک محل می‌آیند تا به طور خاص در مورد خدمات هلدینگ ملاصدرا اطلاعاتی به دست آورند و همچنین از شرایط و تخفیف های ویژه نمایشگاهی این مجموعه بهره مند شوند.

تمامی افراد و صاحبان مشاغل که نیاز به مشاوره تخصصی در امور ثبتی و حقوقی از جمله ثبت و تغییرات شرکت‌ها، امور ثبتی و حقوقی بین المللی، امور اقامت، انحصار تولید و افزایش فروش، برندسازی و حمایت حقوقی، طراحی سایت و اپلیکیشن، طراحی لوگو و تبلیغات موثر آنلاین و آفلاین دارند جهت مشاوره تخصصی و رایگان یا کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند با کارشناسان هلدینگ ملاصدرا از طریق خط تماس ویژه 02142056 تماس حاصل نمایند و به سایت هلدینگ ملاصدرا به آدرس www.ssmm.ir مراجعه کنند.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس