علیپور

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استوکس قبلا کیفیتش را نشان داده است، او مهاجم خوبی است که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

به گزارش مشرق، علی علیپور درباره پیروزی شب گذشته پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: بازی سخت و درگیرانه‌ای بود. هر دو تیم بسیار جنگنده بازی کردند. ما موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم بیشتر از دو گل هم بزنیم. 

وی در مورد گلی که به تراکتور زد، گفت: وقتی دیدم رشید مظاهری جلو آمده توپ را از بالای سرش زدم تا گل شود. ضمن اینکه پاس وحید امیری واقعا استثنایی بود. 

بیشتر بخوانید:

شرایط گل‌محمدی در پرسپولیس سخت است

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص حضور اوساگونا در ترکیب این تیم خاطرنشان کرد: با حضور اوساگونا کار من راحت‌تر شده. او بازیکن جنگنده‌ای است که کاملا در خدمت تیم است. با او می‌توانیم زوج خوبی را تشکیل بدهیم. قول می‌دهم به زودی پای اوساگونا را به گلزنی باز کنم. 

علیپور درباره پیوستن استوکس به پرسپولیس هم گفت: استوکس قبلا کیفیتش را نشان داده است. او مهاجم خوبی است که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. 

وی در مورد گلزنی در اولین بازی یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس، تاکید کرد: گل‌محمدی مربی خوبی است و می‌توانیم با او موفقیت‌های زیادی کسب کنیم. سعی می‌کنم به آقا یحیی و پرسپولیس کمک کنم و تا می‌توانم گل بزنم. 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس