کد خبر 1035455
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
تراکتور

تیم فوتبال تراکتور در حالی در دیدار هفته هفدهم مقابل پرسپولیس شکست خورد که چهار بازیکن و سرمربی این تیم دیدار هفته آینده تیم‌شان مقابل ذوب‌آهن به دلیل محرومیت را از دست دادند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور تبریز روز گذشته (یکشنبه) در دیداری حساس از هفته هفدهم لیگ برتر با دو گل مقابل پرسپولیس شکست خورد. دیداری پُر برخورد که 11 کارت زرد برای بازیکن دو تیم، اخراج ساکت الهامی از روی نیمکت تراکتور و یک کارت زرد برای یحیی گل‌محمدی را به دنبال داشت.

محمد خانزاده، مهدی تیکدری، سعید مهری و رضا اسدی، چهار بازیکن اخطاری تیم تراکتور در این بازی بودند که با دریافت کارت زرد مقابل پرسپولیس، چهار کارته شدند و دیدار هفته آینده تیم‌شان مقابل ذوب‌آهن اصفهان را از دست دادند. ضمن اینکه خانزاده علاوه بر چهار کارته بودن،‌ از سوی کمیته انضباطی نیز تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمش محروم شده است. همچنین با اخراج الهامی از کنار زمین، این مربی نیز نمی‌تواند در دیدار با ذوب‌آهن روی نیمکت تیمش بنشیند و باید از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد شاگردانش باشد.

بیشتر بخوانید:

فحش مفت سنگ مفت سر مفت!

در این وضعیت غیبت این چهار بازیکن در هفته آینده، الهامی را با چالشی جدی در خط دفاعی مواجه خواهد کرد. جایی که از ابتدای فصل تراکتوری‌ها با کمبود بازیکن در این پست مواجه بودند و حالا با غیبت خانزاده و اسدی،‌ کادرفنی تراکتور باید به فکر زوجی جدید برای ایمان سلیمی در قلب دفاع باشد.

براساس این گزارش و با اعلام باشگاه تراکتور از چند روز پیش یک مدافع برزیلی در تمرینات این تیم حضور دارد و منتظر تأیید نهایی الهامی برای عقد قرارداد است. در این بین و با توجه به کمبود مدافع در تیم تراکتور، به نظر می‌رسد در صورت تأیید کادر فنی قرارداد این مدافع تا پایان هفته نهایی خواهد شد تا او بتواند در دیدار مقابل ذوب‌آهن تراکتوری‌ها را همراهی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رادمان IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    5 12
    بنویسید تراکتورسازی ،خواهش دارم،رعایت کنید،حذف پسوند سازی از نام تیم در راستای سیاستهای پان‌ترکیسم در آذربایجان بوده،ما و شما که نباید تن در دهیم!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس