سقوط زن جوان

زن جوان روسی پس از سقوط از ارتفاع ۲۷ متری یک آپارتمان ۹ طبقه در این کشور به طور معجزه آسایی زنده ماند.

به گزارش مشرق، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است زنده ماندن باورنکردنی یک زن جوان روسی را پس از سقوط از ارتفاع ۲۷ متری به تصویر می‌کشد. این زن ۲۷ ساله که از یک آپارتمان ۹ طبقه به پایین سقوط کرده بود به طرز معجزه آسایی جان سالم بدر برد.

در این حادثه که در تاریخ ۲۲ ژانویه رخ داد این زن پس از فرود روی توده‌ای از برف از مرگ حتمی گریخت. این اتفاق در یک منطقه مسکونی در مرکز شهر "ایزلوچینسک" روسیه رخ داد.  ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که این زن پس از سقوط از ارتفاع زیاد به پایین برای لحظاتی بدون حرکت می‌ماند. اما لحظاتی بعد و در اتفاقی باورنکردنی او ناگهان از روی زمین بلند شده و شروع به حرکت می‌کند.  

بنا به گزارش رسانه‌های محلی روسیه همسایگان بلافاصله به کمک این زن که هویتش اعلام نشده شتافتند، اما او اعلام کرد که حالش خوب است و نیاز به حضور اورژانس پزشکی ندارد. او اکنون در بیمارستان " اویل ریچ کانتی مانسی" در غرب سیبری بستری شده است. در حالی که پزشکان کبودگی داخلی بدن این زن را تایید کرده اند، اما اعلام کرده اند که او به شکلی معجزه آسا پس از این سقوط وحشتناک دچار شکستگی استخوان نشده است.

گفتنی است؛ هنوز علت سقوط این زن به پایین برج مشخص نشده است و پلیس در حال تحقیق در این باره است.

دانلود

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    0 0
    برای اینکه روی یک تپه برف تلنبار شده کنار ساختمان افتاد اگر مستقیم به سنگفرش می خورد محال بود سالم بمونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس