کد خبر 1035360
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
بیرانوند

موضوع پیوستن بیرانوند به تیم بلژیکی ‌خواهانش چند روزی است بر سر زبان‌ها افتاده، طوری که انصاری‌فرد اعلام کرد، این بازیکن بعد از پایان فصل جاری لیگ برتر چمدان‌هایش را می‌بندد و به تیم اروپایی می‌رود.

به گزارش مشرق، قرار است تیم خواهان بیرانوند که ظاهرا آنتورپ است، بخشی از مبلغ رضایتنامه این بازیکن را در هفته‌های پیش‌رو بپردازد و نیمی از این مبلغ هم در پایان فصل و بعد از پیوستن رسمی بیرانوند به این تیم پرداخت می‌شود. دیروز بعد از بازی پرسپولیس-تراکتور متوجه شدیم که قرار است چند ساعت بعد از این بازی بیرانوند با نماینده تیم بلژیکی جلسه‌ای داشته باشد که در این جلسه توافقات نهایی و همچنین مالی دروازه‌بان اول تیم ملی و پرسپولیس با تیم بلژیکی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

شرایطی که بیرانوند را در پرسپولیس ماندنی می کند

هرچند صحبت‌های بیرانوند بعد از بازی دیروز در این خصوص که در صورت صعود پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، او حاضر است در پرسپولیس بماند و کارش را به امید قهرمانی در آسیا ادامه دهد، کمی شک و شبهات را درخصوص این انتقال زیاد کرد؛ چراکه اگر قرارداد نهایی منعقد شود و بخشی از مبلغ رضایتنامه این بازیکن هم واریز شود، او باید طبق توافق در پایان فصل کارش را با این تیم آغاز کند و قطعا تیم بلژیکی حاضر نمی‌شود به او اجازه دهد تا در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان، پرسپولیس را همراهی کند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    0 0
    اگر قرارداد نهایی منعقد شود و بخشی از مبلغ رضایتنامه این بازیکن هم واریز شود، او باید طبق توافق در پایان فصل کارش را با این تیم آغاز کند و قطعا تیم بلژیکی حاضر نمی‌شود به او اجازه دهد تا در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان، پرسپولیس را همراهی کند.همش سناریوسازی واسه توجیه ریخت و پاش هاشونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس