کد خبر 1035339
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس بعد از دیدار تیمشان برابر تراکتور به خاطر پرداخت نشدن مطالباتشان به مدیرعامل این باشگاه اعتراض کردند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، با دو گل تراکتور را شکست داد. پس از این دیدار محمد حسن انصاری‌فرد راهی رختکن تیم شد تا در جشن شادی بازیکنان شرکت کند اما مدیرعامل باشگاه بلافاصله پس از حضور در رختکن، با اعتراض بازیکنان تیمش روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید:

خانزاده و شجاع محروم تا اطلاع ثانوی

درحالی که مدیرعامل پرسپولیس با لبی خندان در رختکن را باز می‌کرد تا وارد شود، تعدادی از بازیکنان با ناراحتی خطاب به او گفتند: پس وعده‌ای که داده بودید چه شد؟ مگر قرار نبود مطالبات ما را پرداخت کنید؟ هر وقت هم اعتراض می‌کنیم، ۵ درصد واریز می‌کنید و بعد می‌گوید پول پرداخت کردیم!

با وجود این صحبت‌ها، انصاری‌فرد با لبخندی که بر لب داشت، تک تک بازیکنان را به آغوش کشید و از آن‌ها خواست، شیرینی پیروزی را تلخ نکنند. او در ادامه قول داد که طی هفته آینده، پس از تامین منابع مالی، بخش زیادی از مطلبات بازیکنان را پرداخت کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • S.s IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    1 0
    میشه لطفا انقد مسئله مشکلات باشگاه رو تو رسانه هاتون بازگو نکنید؟؟؟! هر باشگاهی تو ایران مشکلات خاص خودشو داره این فرافکنیها فقط باعث میشه بشتر دامن زده بشه و مردم از این دلخوشی هم دلسرد بشن و در ضمن اتحاد و همدلی بازبکنا رو هم تحت تاثیر قرار میده این یه حبرو فاکتور گرفتن لتمه ای به سایت خوبتون نمیزنه،ایشالا که مشکلات هم بزودی برطرف میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس