کد خبر 1035268
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
شجاع خلیل زاده

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی بازیکنان پرسپولیس پول کرایه تاکسی و اجاره خانه ندارند.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: برخورد در فوتبال رخ می‌دهد و اگر بازیکنی از برخورد با من آسیب دیده از او عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: بازی اول نیم فصل دوم همیشه سخت است، اما ما خوب بازی کردیم. باید این روند را حفظ کنیم تا در پایان فصل قهرمان شویم. 

مدافع پرسپولیس درمورد عملکرد خط دفاعی این تیم، گفت: همه مدافعان تیم به دنبال این هستند که تیم گل نخورد که خوشبختانه امروز اینگونه شد. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم دروازه ما بسته بماند و بتوانیم قهرمان شویم.

خلیل‌زاده درمورد سنگ‌پرانی هواداران در جریان بازی خاطرنشان کرد: اتفاق خاصی رخ نداد. تماشاگران هر دو تیم فقط تیم خود را تشویق کردند. تراکتوری‌ها از بهترین هواداران ایران هستند.

بیشتر بخوانید:

لغو پرواز استوکس برای حضور در ایران

وی در خصوص شرایط مالی باشگاه، تصریح کرد: اگر حرف بزنیم می‌گویند بازهم شروع کردیم. ما تا کنون 25 درصد گرفته ایم که فکر می‌کنم کمترین دریافتی بین همه باشگاه‌ها است. ما تاکنون اعتراضی به این موضوع نکردیم. مسئولان باید به فکر باشند، چراکه برخی از بازیکنان کرایه تاکسی هم ندارند. عالیشاه امروز می‌گفت کرایه خانه ندارد و بازیکنان به او کمک کردند. ما بهترین تیم آسیا هستیم و نباید مشکلات مالی داشته باشیم. ما بخاطر هواداران بازی می‌کنیم. پولی نگرفته‌ایم که حداقل بتوانیم برای خودمان خرج کنیم.قیمت کفش به 4 میلیون رسیده است و بعد از 3 بازی هم دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد. 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان تیم اعتراض کرده‌اند که چرا پول بازیکنان داخلی داده نمی‌شود و در این شرایط بازیکن خارجی هم جذب می‌شوند، عنوان کرد: 100درصد درست است. ای کاش اول پول بازیکنان را بدهند و بعد بازیکن بگیرند. بشار رسن چند سال برای تیم بازی کرده و پول وی را هم نداده‌اند. یک سری بازیکنان باید خرج خانواده بدهند، اما در شرایطی که داریم حتی یک رستوران هم نمی‌توانند بروند.

خلیل‌زاده با طرح این سوال که این تیم برای چه ارگانی است، افزود: این تیم برای وزارت ورزش است و باید به این تیم کمک کند. انصاری‌فرد بسیار تلاش می‌کند تا مشکلات را برطرف کند، اما هنوز موفق نشده است.  امیدوارم افرادی که به تیم می‌آیند بتوانند کمک کنند، چون یک سری از بازیکنان هنوز پول کفش هم ندارند، اما ما بخاطر مردم حرفی نمی‌زنیم، چون وضعیت مردم و مملکت را می‌دانیم. ما باید به آسیا برویم و با این شرایط به نتیجه‌ای نمی‌رسیم، چون از ما انتظار قهرمانی آسیا دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طاهره IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    1 0
    حتی یک رستوران هم نمیتوانند بروند؟؟؟؟؟ این شد مشکل؟؟؟؟؟؟؟ خدایا درد بی دردی عجب دردی است.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس