کد خبر 1035233
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
بیرانوند

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و شرایط خوبی برای قهرمانی داشته باشد شاید با باشگاهی که خواستار قرارداد با من شده صحبت کنم و در تیم فعلی‌ام ماندنی شوم.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس مقابل تراکتور در خصوص شایعاتی پیرامون جدایی‌اش از این تیم گفت: آقای انصاری‌فرد در این زمینه دیروز صحبت کرد. قرار شده من نیم فصل برای پرسپولیس بازی کنم ولی آنها 400 هزار دلار به باشگاه پرداخت کنند و این یک کمک بزرگ به مجموعه تیمی ما است.

وی در خصوص اینکه عنوان شد با بازیکنان در محل تمرین خداحافظی کرده است، افزود: راستش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بخواهید این اتفاق افتاده بود و من بلیت پرواز ساعت 3 بامداد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتم و می‌خواستم بروم. حقیقتا با بازیکنان خداحافظی کردم ولی وقتی گل‌محمدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دیدم رویم نمی‌شد به او بگویم می‌خواهم از پرسپولیس بروم.

بیرانوند خاطرنشان کرد: به همین دلیل با گل‌محمدی خداحافظی نکردم و وقتی به خانه رفتم با خودم کلی فکر کردم نباید این گونه رفتار کنم. گل محمدی مربی‌ای بود که من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به فوتبال ایران معرفی کرد. او به خاطر چند بازیکن پرسپولیس دوباره به این تیم برگشت و من دوست نداشتم مستقیما به او بگویم نمی‌توانم بمانم. گل‌محمدی خیلی دوست داشت من نزد او بروم و خداحافظی کنم، اما من این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نکردم.

بیشتر بخوانید:

پزشک پرسپولیس: بیرانوند مصدوم شد

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: او یکی از افرادی است که نقش مهمی در زندگی‌ام دارد و من به همین دلیل با همسرم مشورت کردم و آن بلیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنسل کردم. کسی که قرار بود با من به سمت بلژیک برود تا ساعت 2 بامداد مقابل درب خانه ما ایستاده بود و به همین دلیل من در جای دیگری حضور داشتم و فکر می‌کنم تمام این اتفاقات باعث شد تا من در پرسپولیس بمانم تا هم به این تیم کمک کنم و هم باشگاهم سود ببرد.

وی در خصوص اینکه قبلا قول داده بود تا قهرمانی آسیا از این تیم جدا نمی‌شود،‌ گفت: شک نکنید این اتفاق رخ می‌دهد. شما دعا کنید ما قهرمان شویم من با آن تیمی که قرارداد بسته‌ام صحبت می‌کنم و دوباره برمی‌گردم و در پرسپولیس بازی می‌کنم. اگر تیم به مرحله بعد رفت و صعود کرد شاید این اتفاق رخ داد. (با خنده). من می‌دانم که هواداران پرسپولیس به چهارمین قهرمانی پیاپی نیاز دارند و تمام سعی‌ام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنم که بهترین عملکرد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشم. باور کنید اگر ما به مرحله بعد صعود کنیم و پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشد، من شاید با آن باشگاه صحبت کنم که برگردم.

بیرانوند ادامه داد: بعد از جام جهانی به دنبال یک فرصت بودم که خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان بدهم و حالا هم یک تیم با من قرارداد بسته که امیدوارم به آن آرزوها و رویاهایم دست پیدا کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس