ترامپ و نتانیاهو - نمایه

نماینده ائتلاف «کار، گشر و میرتس» در پارلمان رژیم صهیونیستی‌ ضمن حمله به رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی،‌ هشدار داد که «معامله قرن» عواقب وخیمی در پی خواهد داشت.

به گزارش مشرق، ایلان گیلون، نماینده ائتلاف «کار، گشر و میرتس» ضمن حمله به دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، هشدار داد که «معامله قرن» عواقب وخیمی در پی خواهد داشت.

به گزارش خبری شبکه «عربی ۲۱»به نقل از شبکه رسمی صهیونیستی «کان»، ایلان گیلون در ارتباط با «معامله قرن» گفت: « سرنوشت معامله قرن شکست است و عواقب آن وخیم خواهد بود».

بیشتر بخوانید:

وحشت ارتش اسرائیل از پیامدهای اعلام «معامله قرن»

جهاد اسلامی: وضع رو به تنش است

گیلون در ادامه گفت: «سخن از پیمان میان نخست‌وزیر نتانیاهو و ترامپ رئیس‌جمهور آمریکاست این دو رهبر در چندین پرونده فساد دست داشته‌اند و هر کدام از آنها حلقه نجات را به سمت دیگری پرتاب می‌کند».

نماینده ائتلاف «کار، گشر و میرتس» در پارلمان رژیم صهیونیستی‌ در ارتباط با سرنوشت طرح یادشده گفت:‌ «جزئیاتی که رسانه‌ها درباره آن (معامله قرن) منتشر کرده‌اند حاکی از آن است که سرنوشت این طرح شکست است». گیلون در ادامه افزود:‌ «رویای الحاق و به حساب نیاوردن فلسطینیان به عنوان یکی از طرف‌های آن [معامله قرن] ثابت می‌کند که این معامله قرارداد بدی است و ما در آستانه درگیرهای شدید و تنشی خطرناک هستیم».

«معامله قرن» به طرح دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا گفته می‌شود که برای ایجاد سازش دولت فلسطین و رژیم اشغالگر قدس تدوین شده و آن را طرح صلح می‌خوانند. بنا بر این طرح، رژیم اسرائیل، در ازای دریافت امتیازهایی فراتر از تعهدات قبلی سازمان آزادی‌بخش فلسطین و قطعنامه‌های شورای امنیت و همچنین الحاق بخش‌هایی از مناطق اشغال‌شده به خاک خود، با تشکیل دولت مستقل فلسطینی موافقت می‌کند اما نه پایتختی قدس را می‌پذیرد نه بازگشت میلیون‌ها آواره را.

در همین ارتباط، امروز یکشنبه، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا در روزهای آینده طرح موسوم به معامله قرن را رونمایی خواهد کرد

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس