کرونا

معاون کل وزارت بهداشت گفت: همه ابزارهای لازم در داخل فرودگاه‌ها و آزمایشگاه‌های استان‌های کشوربرای کنترل ورود احتمالی بیماری کرونا وجود دارد.

به گزارش مشرق، ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در شبکه خبر درباره بیماری «کرونا ویروس» و احتمال ورود این بیماری به کشور، اظهار داشت: درباره این بیماری با سازمان بهداشت جهانی ارتباط تنگاتنگی‌ داریم .

وی ادامه داد: تنها مرز ورودی ما از کشور چین فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره ) است و کارشناسان ما د ر آنجا مستقر هستند و با دستگاه‌های مربوط غربالگری لازم را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

وزارت بهداشت: «کرونا» هنوز به ایران نرسیده است

اطلاعیه سفارت ایران در چین درباره ابتلای ایرانیان به کرونا

معاون کل وزارت بهداشت  تأکید کرد: اکنون در داخل کشور درباره ورود این بیماری هیچ نگرانی نداریم و آمادگی لازم برای پشتیبانی در خصوص این بیماری وجود دارد.

حریرچی  با بیان اینکه هر مسافری که از مبدأ چین وارد شود کنترل می‌شود، گفت: پرواز مستقیم ما  از چین فعلا در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) است اما اگر فردی از طریق پروازهای دیگر و غیر مستقیم وارد فرودگاه دیگری در کشور شود نیز سیستم‌های مراقبتی ما در هر استان مستقر بوده و اقدامت کنترلی لازم را انجام می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: همه ابزارهای لازم در داخل فرودگاهها وجود دارد؛ ضمن اینکه در آزمایشگاه‌های ما نیز در استان‌های مختلف دستگاه‌های لازم برای ورود احتمالی و نادر این بیماری وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    1 2
    به خدا قسم اگر كوچكترين آمادگي داشته باشيد بيائد مردانگي كنيد چند روز از ورود چيني ها را ممنوع كنيد گرچه اين قدرت را نداريد
    • لاکپشت سخنگو IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      1 1
      کودن کجای دنیا این کار رو کردند که ایران هم انجام بده ، چرا چرند می گی ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس