جهاد اسلامی فلسطین

سخنگوی شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، عملیات کشتن یک افسر صهیونیست در مرز غزه را این جنبش انجام داده و «بهاء ابوالعطا» شخصا بر این عملیات نظارت داشته است.

به گزارش مشرق، «ابوحمزه» سخنگوی شاخه نظامی جنبش فلسطینی جهاد اسلامی «سرایا القدس» در صفحه توییتری خود اعلام کرد، عملیات هدف گرفتن یک افسر صهیونیست در مرز غزه و کشتن وی را این جنبش انجام داده است.

ابوحمزه نوشت: امروز اولین سالگرد عملیات تک‌تیراندازی قهرمانانه‌ای است که مجاهدان آن را انجام دادند و یک افسر صهیونیستی را که  با گلوله جنگی به فرزندان ملت ما در راهپیمایی مسالمت‌آمیز بازگشت در شرق استان الوسطی» تعدی می‌کرد، هدف گرفتند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود، شهید «بهاء ابوالعطا» در رأس اتاق عملیات سرایاالقدس برای انجام این عملیات از لحظه رصد تا مرحله اجرای آن قرار داشته است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۲۱ آبان امسال منزل ابوالعطا را در منطقه «الشجاعیه» غزه هدف قرار دادند. در این حمله هوایی رژیم صهیونیستی، ابوالعطا و همسرش به شهادت رسیدند.

رسانه‌های صهیونیستی در مرداد ماه ۱۳۹۷ از هدف گرفته شدن یکی از افسرات تیپ کارکشته «گفعاتی» در مرز با غزه خبر دادند. این افسر که به دست یک تک تیرانداز فلسطینی هدف گرفته شده بود، پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات کشته شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    0 0
    پاینده باد مقاومت
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    8 1
    مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر آل سقوط بزدل مرگ بر منافق مرگ بر غارتگر مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر نفهم ونفهم تر از اون اونی که خودشو به تجاهل میزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس